Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW][BUG] Rare achterblijfselen bij gebruiken slider

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/5a14927988f213c90c2e72803171b87e.png?1362323203

Dit gebeurt er als ik de sliders verander naar links in de pricewatch. Eerst dacht ik dat het lag aan m'n scherm, maar toen ik me venster verplaatste bewoog het mee (en op een screenshot is het ook zichtbaar :))...

Ik gebruik Chrome (Versie 25.0.1364.97 m :P ). In IE 10 lijkt het niet voor te komen...

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Ik kan het probleem niet meteen reproduceren. Wat voor Operating system heb je?

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Windows 8. Maar ik denk achteraf dat het niet zo'n groot probleem is. Normaal gesproken verdwijnt het als je de slider los laat, behalve als je al 0 resultaten hebt (dus als je een combinatie hebt waar geen enkel product aan voldoet, zoals 'AMD' en een Z77 chipset)

Daarnaast is het vooral duidelijk zichtbaar bij de afmeting sliders, bij de andere is het veel minder of alleen een randje aan de bovenkant...

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
We hebben een fix doorgevoerd voor de sliders in Chrome die hopelijk ook jou probleem oplost. De fix gaat mee in een volgende release.

Dit topic is gesloten.