Windows 8 AMD driver wil niet installeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Ben gisteren bezig geweest met het vervangen van mijn ssd's omdat de vorige in raid 0 niet echt lekker werkte.

Nu heb ik windows 8 geinstalleerd maar krijg mijn videokaart driver van amd niet geinstalleerd.
Tijdens installatie krijg ik alleen de mogelijkheid om amd catalyst-installatie beheer, amd app sdk runtime en hdmi geluidsstuurprogramma te installeren :?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sRPlk2e.jpg

En windows sluit mijn pc niet meer af. Als ik de pc afsluit blijft hij aan staan gaat het scherm uit en logt mijn profiel uit. Als ik de pc aanzet logt mijn profiel weer in?? 8)7 |:( |:( |:(

System specs:

Maximus V Formula Thunder FX
I7 3770K
16GB Corsair
AMD 6990
Corsair 1200w voeding
2x samsung 830 raid 0
2x seagate 2tb disks

[ Voor 15% gewijzigd door BarryKohne op 03-03-2013 16:21 ]

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:01
Zover ik weet krijg je de optie om de driver alleen maar als die in de stap daarvoor ook daadwerkelijk hardware heeft gevonden die met die drivers werken. Ik heb het probleem hier ook gehad met de standaard catalyst drivers van AMD. De firepro mobility kaart werd niet herkend als supported kaart (en terecht :P). Bij mij hielp het om de laatste beta te installeren. Wellicht dat jij dat ook kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:51
Lijkt ook wel een erg oude driver die je probeert te installeren, de huidige versie is 13.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:01
Nielson schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:52:
Lijkt ook wel een erg oude driver die je probeert te installeren, de huidige versie is 13.1
De versie die je daar bovenaan ziet is niet de versie van de driver gelukkig :) Zelfs bij de huidige driver staat bij de "installatiebeheer" 8.nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Plaatje is 13.2 beta 7, maar oude drivers werken ook niet.
Ga zometeen systeem opnieuw installeren kijken of dat helpt.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik weet dat ik ook nogal issues had om m'n HD4670M te installeren... volgens mij heb ik de MS drivers eerst hardhandig moeten verwijderen :P

Je kan proberen windows 8 in debug mode te laden en dan de driver te verwijderen...
Pagina: 1