Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11:42
Hallo,
Ik heb een HTC Desire C en ik lees op internet dat er allerlei verschillende custom roms zijn voor mijn telefoon, alleen ik kom niet echt wijs uit alle handleidingen die ik allemaal zie. Ik snap wel dat ik eerst mijn bootloader moet unlocken, maar verder snap ik de instructies van XDA niet echt. Zou iemand mij misschien een handige Nederlandse uitleg kunnen geven, ik ben namelijk niet zo goed in Engels en ben bang dat ik het verkeerd doe.

Met vriendelijke groet,
Danny

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True