Toon posts:

Act-labs Force RS USB cartridge -> waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de USB cartridge voor het Act-Labs force RS stuur kopen in nederland? Ik heb overal al gezocht, maar kan het nergens vinden. www.psxshop.com zegt dat ze ermee bezig zijn, maar hoor er verder niets meer van. Bestellen via de site van act-labs is geen optie, kost al 17$ aan verzendkosten!

Wie kan me helpen? Ik heb deze USB cartridge nodig om mijn stuurtje onder win2k te kunnen gebruiken! :(

Deze cartridge bedoel ik: http://www.act-labs.com/race4_buy_usb.htm

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dit?

Verwijderd

Bestel je em toch gewoon via Internet |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat zeg ik net, enige site die hem verkoopt is die van act-labs en dan betaal ik 17$ verzendkosten + nog eens 40$ voor die cartridge, wordt mijn stuurtje erg duur! :(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een zinnig antwoord? :(

Verwijderd

Topicstarter
Kick!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sorry hoor, maar als je meer als 400 piek neer kunt leggen voor een stuurtje, kan die extra poen voor het bestellen van die cartridge er ook nog wel bij lijkt me.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:54
De PSX Shop heeft me toegezegd dat ze deze USB cartridge in hun assortiment gaan opnemen...

En mensen die 400 piek teveel vinden moeten eerst maar eens een uurtje met dit stuurtje aan de slag :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
psxshop en iets toezeggen.. hmm ik zeg maar nix (behalve dat ik al vanaf 5 juli op me stuurtje wacht...)

• Leader98
Mmm, dat zuigt behoorlijk... Toch maar flink blijven bellen en mailen naar deze dudes want als je uiteindelijk het stuurtje hebt is het zeker de moeite waard!

Zo te zien op hun site moet de verzending van stuurtjes die nog in backorder stonden nu snel gebeurd zijn.

En die USB cartridge staat ook gewoon tussen de artikelen. FF mailen of ie ook echt leverbaar is :)

• Leader98
Morgen haal ik de USB cartridge op van het postkantoor :)
Via de PSX Shop... Levertijd was een weekje.
Pagina: 1