Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:11
Hoi, ik heb voor me vrouw gisteren een rode samsung galaxy tab 2 (10.1) gekocht. (actie bij de saturn)
Heel leuk, ding doet het aardig..Valt me alles zins mee... Mijn ouders en en nog eens stel hebben ook zon ding gekocht.. Verre kennisse in buitenland hebben ook daar skype, dus je raad het al...

Enkel stuit ik op een probleem met skype. De gain van de mic is echt veel te hard, je moet nu echt zacht praten anders vervormd de boel behoorlijk.

Ik kan nergens iets vinden om het te veranderen. (wel de rest van de volume eigenschapen voor meldingen en zovoort)
Ook heb ik even op de play store en samsuns app store, gekeken, en ook daar vindt ik niet iets wat ik kan gebruiken. Ik ben nog redelijk nieuw in de tablet gedeetle,mischien komt het daarom...

Op internet zie ik wel een filmpje maar dat komt niet overeen met mijn versie. Ook lees ik veel dat de mic te zacht is.. Hier dus net andersom ;)

Iemand die meer weet ?

Alvast berdankt...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.