Ik heb een HD (WesternDigital 500GB) die niet meer werkt.
In het Bios is hij nog wel te zien.
Windows erop installeren gaat niet. Foutmelding tijdens de installatie.
Als ik de HD aan een bestaande windows hang en dan kijk bij schijfbeheer is de schijf wel herkenbaar maar geeft het aan dat de schijf geinitaliseerd moet worden.
Als ik die optie dan wil doen geeft ie aan dat de schijf niet klaar is.
Ik ben o.a. met de Hirens Boot CD bezig geweest en heb MBR hersteld en opnieuw geformateerd.
Dat gaat gewoon goed en ik kan dan ook partitioneren.
Met de mini windows XP die ook op de hirens boot cd staat kan ik dan ook mappen aanmaken op de bewuste HD.
Maar toch zit er ergens iets niet goed omdat het problemen geeft in een bestaande windows omgeving en omdat er ook geen windows op geistalleerd kan worden.
Wat kan ik verder nog proberen of weet iemand nog een workaround?
Hierbij de foutmeldingen als ik de HD aan een bestaande windows hang. (met Sata naar USB adapter)

In het Bios is hij nog wel te zien.
Windows erop installeren gaat niet. Foutmelding tijdens de installatie.
Als ik de HD aan een bestaande windows hang en dan kijk bij schijfbeheer is de schijf wel herkenbaar maar geeft het aan dat de schijf geinitaliseerd moet worden.
Als ik die optie dan wil doen geeft ie aan dat de schijf niet klaar is.
Ik ben o.a. met de Hirens Boot CD bezig geweest en heb MBR hersteld en opnieuw geformateerd.
Dat gaat gewoon goed en ik kan dan ook partitioneren.
Met de mini windows XP die ook op de hirens boot cd staat kan ik dan ook mappen aanmaken op de bewuste HD.
Maar toch zit er ergens iets niet goed omdat het problemen geeft in een bestaande windows omgeving en omdat er ook geen windows op geistalleerd kan worden.
Wat kan ik verder nog proberen of weet iemand nog een workaround?
Hierbij de foutmeldingen als ik de HD aan een bestaande windows hang. (met Sata naar USB adapter)