Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shifty83
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
ik heb een AVR160, met daarop een PS3, bluerayspeler en decoder van XMS (animo). Deze zijn allemaal via HDMI aangesloten.

De PS3 en blueray werken prima. vanaf de decoder krijg ik alleen geluid. Ik heb alle kabels al gewisseld, alle poorten gewisseld. Het resultaat blijft hetzelfde. Decoder geeft alleen geluid af.

Wanneer ik de decoder op de tv aansluit met HDMI krijg ik ook beeld. 8)7.

Ik heb alle apparatuur al geupdate, gerest naar factory defaults, geen resultaat.
Heeft iemand ideeen of ervaringen met dit probleem?

alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rhizosis
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 06:45
Misschien bron toewijzingg op je receiver? Dat zowel beeld als audio via de juiste HDMI poorten worden verstuurd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shifty83
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-03-2013
Beide staan op HDMI, zou dus goed moeten gaan. Heb inmiddels ook via de buurman een andere monitor en kabels geprobeerd geen resultaat.

Je kan ook aangeven dat de avr audio moet doorgeven aan de tv. Dit gebeurt ook niet (wederom alleen via decoder van XMS)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True