Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Nee je moet hem zo'n irritant iMac kleurtje geven want dat hebben ze in GTST ook. Helaas is dat voor een tijdje afgelopen
Verwijderd
Trouwens, ik heb zelf gewoon standaard spuitverf van de gamma gebruikt, blijft op metaal _niet_ goed zitten
Maar op het plastic voorfront (die foto die je ziet) perfect, kun je met je nagel overheenschrapen, maar krijg je het er nog niet af
Maar dat was/is ook de bedoeling
voor een laptop, zou ik zelf toch proberen er echt een kuntwerk van te maken, ik denk dat het best een druk effect mag hebben. Ik zou multicolor nemen, of met een logo, of teken ofzo.
ik zag van een medetweaker, ook z'n kleur blauw met twee witte strepen, was heel mooi om tezien.
soort dodge viper effect dus
de mod van goinginOp zondag 03 juni 2001 16:17 schreef HermeS het volgende:
ik zag van een medetweaker, ook z'n kleur blauw met twee witte strepen, was heel mooi om tezien.
Verwijderd
Die kast ken ik, zag er echt mooi uit jaOp zondag 03 juni 2001 16:17 schreef HermeS het volgende:
Verwijderd
ik heb hier nu de laptop van me pa.. zo'n toshiba tecra 8000.. zal ik die eens een leuk kleurtje geven.. en dan binnenkort weer teruggeven aan me pa.. weddu dattie schrikt
en dan hopen dattie hem niet meer hoeft
Voor de rest noog iemand een een leuk serieus idee??? 
Heeft IEMAND toevallig ooit een laptop gemod?
Heeft IEMAND toevallig ooit een laptop gemod?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Nou ik zal laatst te denken als je een wat oudere laptop hebt, net genoeg voor win95 of zoiets. Helemaal uit elkaar slopen en dan ergens inbouwen, als je het netjes doet kun je dan via de binnenkant van je WC deur internetten, of in je kledingkast. The possibilities are endless, die TFT schermpjes zijn toch hartstikke vlak, en als je iets hebt dat even ddik is als de oorspronkelijke laptop moet het passen.
Pagina: 1