Laptop kleurtje geven...

Pagina: 1
Acties:

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Dit is de bovenkant van mijn ouwe trouwe laptop.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bertil/Foto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bertil/Foto2.jpg

Ideeen, voor een kleurtje? Ik dacht zelf aan een metallic groene/blauwe tint met zwart, net als de HP Omnibook 6000 serie :9~

Hoe kan ik dit het beste doen? Normale verf met extra lak erover? :?

ps: Sorry voor slechte pics...komt door @#$%^&* webcam :r

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Metalic blauw met zwart lijkt mij heel tof.

Verwijderd

jaguar-racing-green 0wns :D

Verwijderd

Metallic blauw ja :)
En dan met een blanke laklaag er overheen als bescherming tegen krassen/beschadigen/whatever :)

Verwijderd

Deze kleur dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.sysasz.com/kastpic2.jpg

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:16
Nee je moet hem zo'n irritant iMac kleurtje geven want dat hebben ze in GTST ook. Helaas is dat voor een tijdje afgelopen :'(

Verwijderd

Trouwens, ik heb zelf gewoon standaard spuitverf van de gamma gebruikt, blijft op metaal _niet_ goed zitten :( Maar op het plastic voorfront (die foto die je ziet) perfect, kun je met je nagel overheenschrapen, maar krijg je het er nog niet af :7 Maar dat was/is ook de bedoeling :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

voor een laptop, zou ik zelf toch proberen er echt een kuntwerk van te maken, ik denk dat het best een druk effect mag hebben. Ik zou multicolor nemen, of met een logo, of teken ofzo.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:56
ik zag van een medetweaker, ook z'n kleur blauw met twee witte strepen, was heel mooi om tezien.

soort dodge viper effect dus :)

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 14:40 schreef SySasZ het volgende:
Deze kleur dus:
[afbeelding]
Zie er heeel leuk uit!!! *D :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
Op zondag 03 juni 2001 16:17 schreef HermeS het volgende:
ik zag van een medetweaker, ook z'n kleur blauw met twee witte strepen, was heel mooi om tezien.

de mod van goingin :)

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 16:17 schreef HermeS het volgende:

Die kast ken ik, zag er echt mooi uit ja :)

Verwijderd

ik heb hier nu de laptop van me pa.. zo'n toshiba tecra 8000.. zal ik die eens een leuk kleurtje geven.. en dan binnenkort weer teruggeven aan me pa.. weddu dattie schrikt >:) >:) en dan hopen dattie hem niet meer hoeft >:)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Voor de rest noog iemand een een leuk serieus idee??? :?

Heeft IEMAND toevallig ooit een laptop gemod?

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Nou ik zal laatst te denken als je een wat oudere laptop hebt, net genoeg voor win95 of zoiets. Helemaal uit elkaar slopen en dan ergens inbouwen, als je het netjes doet kun je dan via de binnenkant van je WC deur internetten, of in je kledingkast. The possibilities are endless, die TFT schermpjes zijn toch hartstikke vlak, en als je iets hebt dat even ddik is als de oorspronkelijke laptop moet het passen.
Pagina: 1