Gisteren is mijn MHL naar HDMI kabel binnengekomen en deze heb ik aangesloten aan mijn HTC One X+. Ik heb deze adapter eerst getest met mijn monitor, een LG Flatron E2281 (met HDMI input en 1080p beeld), en na alle kabeltjes aan de adapter aangesloten te hebben (dus ook de micro-USB kabel) kreeg ik op mijn beeldscherm alleen een rood kruis te zien. Soms kwam er voor een paar seconde beeld op mijn monitor, maar dat was ook wel het meeste dat ik eruit kon krijgen.
Nu ben ik naar de TV beneden gegaan (een Panasonic, typenummer weet ik niet, HDready) en heb hem daaraan aangesloten en de adapter deed gewoon zijn werk goed! Weet één van jullie wat het probleem veroorzaakt (waarschijnlijk dus mijn monitor) en wat het kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Thomas
PS: Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, dus excuses als het verkeerd staat
Nu ben ik naar de TV beneden gegaan (een Panasonic, typenummer weet ik niet, HDready) en heb hem daaraan aangesloten en de adapter deed gewoon zijn werk goed! Weet één van jullie wat het probleem veroorzaakt (waarschijnlijk dus mijn monitor) en wat het kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Thomas
PS: Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, dus excuses als het verkeerd staat
[ Voor 4% gewijzigd door thomasvant op 03-03-2013 12:42 ]