Het filter voor de prijs van een V&A advertentie toont bij de eerste keer alle producten, ook die met een prijs Gratis en N.O.T.K. Bij een aanpassing van dit filter naar een prijs > 0 en het weer terugschalen naar 0 euro worden beide Gratis en N.O.T.K opnieuw getoond. Wanneer het filter teruggezet op Prijsloos, wordt echter N.O.T.K gefilterd. Daarvoor is dan opeens het vinkje nodig.
Daar er een vinkje is om dit wel of niet te tonen, lijkt me dat het de bedoeling is dat N.O.T.K. niet getoond hoort te worden bij de prijsindicatie Prijsloos, óók niet wanneer een productenlijst voor het eerst wordt weergegeven. Indien dit wél de bedoeling is, lijkt me dat het niet gefilterd moet worden na het wijzigen en resetten van het prijsfilter.
Daar er een vinkje is om dit wel of niet te tonen, lijkt me dat het de bedoeling is dat N.O.T.K. niet getoond hoort te worden bij de prijsindicatie Prijsloos, óók niet wanneer een productenlijst voor het eerst wordt weergegeven. Indien dit wél de bedoeling is, lijkt me dat het niet gefilterd moet worden na het wijzigen en resetten van het prijsfilter.