( aller eerst: ik weet het ik plaats dit wrs niet in het goede topic maar ik liep al een paar keer te kijken waar ik dit moet plaatsen maar kan het echt niet vinden. Sorry daarvoor)
Ik heb een vraag ik zit wel is op chatroulette,
En dan kan je met elkaar cammen en gezellig praten.
Maar bovenin staat nu ook een knop met: yes or no.
Daar bedoelen ze dit mee: is this person allowed to use this site? je kan dan ja of nee klikken of gewoon niks.
die knop is er omdat soms gasten hun geslachtsdelen laten zien en zo voorkomt het dat dat gebeurd.
Maar nu is mijn vraa dus: ik heb al 2 nieuwe e-mail adressen aangemaakt omdat waarschijnlijk mensen het leuk vinden om op die knop te drukken met: NO
Wat ik dus na een tijdje krijg te horen: you got more negativ votes then positif votes.
En sinds vandaag heb ik dat weer te horen gekregen terwijl ik alleen gezellig praat met mensen.
En dan drukken mensen wrs voor de gein op de NO butten.
Maar weet iemand hoe ik weer op de site kan komen?
En helemaal hoe ik dit kan ''voorkomen'' .
want ik wil gewoon gezellig praten.
want dit heb ik nu iedere keer terwijl ik gewoon gezellig praat.
( sorry als me verhaal een beetje lang en moeilijk te volgen is)
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag ik zit wel is op chatroulette,
En dan kan je met elkaar cammen en gezellig praten.
Maar bovenin staat nu ook een knop met: yes or no.
Daar bedoelen ze dit mee: is this person allowed to use this site? je kan dan ja of nee klikken of gewoon niks.
die knop is er omdat soms gasten hun geslachtsdelen laten zien en zo voorkomt het dat dat gebeurd.
Maar nu is mijn vraa dus: ik heb al 2 nieuwe e-mail adressen aangemaakt omdat waarschijnlijk mensen het leuk vinden om op die knop te drukken met: NO
Wat ik dus na een tijdje krijg te horen: you got more negativ votes then positif votes.
En sinds vandaag heb ik dat weer te horen gekregen terwijl ik alleen gezellig praat met mensen.
En dan drukken mensen wrs voor de gein op de NO butten.
Maar weet iemand hoe ik weer op de site kan komen?
En helemaal hoe ik dit kan ''voorkomen'' .
want ik wil gewoon gezellig praten.
want dit heb ik nu iedere keer terwijl ik gewoon gezellig praat.
( sorry als me verhaal een beetje lang en moeilijk te volgen is)
Alvast bedankt!