Ha guys,
Hoop dat ik hier goed zit voor advies. Ik ben niet echt een pc-bouwer en wil een Medion systeem kopen omdat ik t gevoel heb dat prijs/kwaliteit daar wel goed zit. Ik koop mijn systeem vooral voor gamen maar wil ook graag een paar jaar verder kunnen met dit systeem.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?: Gamen en beetje photosoep en internetten.
- Wat mag het systeem gaan kosten? Max 800 euri
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.: Nee
- Wat denk je allemaal nodig te hebben? Goeie videokaart + goeie CPU + min 1 TB HD en wellicht SSD?
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?: Nee
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.): Nee
Ik heb mezlef beperkt tot 2 keuzes. Willen jullie me adviseren welke de juiste is voor mijn wensen?
Comp 1:
Prijs: € 799,-
Specs:
Processor: Intel® Core™ i7-3770 processor
Windows 8
Kloksnelheid: 3,4GHz
Geheugen: 8GB
Geheugentype: DDR3 1600 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 1TB
SSD capaciteit: 64GB
Videokaart:NVIDIA® GeForce® GTX650-videokaart met 1 GB DDR5 videogeheugen
Comp 2:
Prijs: € 729,-
Specs:
Processor: Intel® Core™ i5-3350P Processor
Windows 8
Kloksnelheid: 3,1GHz
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX660-videokaart met 1,5 GB DDR5 videogeheugen
Hoor graag wat jullie de beste prijs/kwaliteit vinden en welke pc jullie het beste aan vinden sluiten aan mijn wensen. Thnx guys!
Hoop dat ik hier goed zit voor advies. Ik ben niet echt een pc-bouwer en wil een Medion systeem kopen omdat ik t gevoel heb dat prijs/kwaliteit daar wel goed zit. Ik koop mijn systeem vooral voor gamen maar wil ook graag een paar jaar verder kunnen met dit systeem.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?: Gamen en beetje photosoep en internetten.
- Wat mag het systeem gaan kosten? Max 800 euri
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.: Nee
- Wat denk je allemaal nodig te hebben? Goeie videokaart + goeie CPU + min 1 TB HD en wellicht SSD?
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?: Nee
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.): Nee
Ik heb mezlef beperkt tot 2 keuzes. Willen jullie me adviseren welke de juiste is voor mijn wensen?
Comp 1:
Prijs: € 799,-
Specs:
Processor: Intel® Core™ i7-3770 processor
Windows 8
Kloksnelheid: 3,4GHz
SSD capaciteit: 64GB
Videokaart:NVIDIA® GeForce® GTX650-videokaart met 1 GB DDR5 videogeheugen
Comp 2:
Prijs: € 729,-
Specs:
Processor: Intel® Core™ i5-3350P Processor
Windows 8
Kloksnelheid: 3,1GHz
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GTX660-videokaart met 1,5 GB DDR5 videogeheugen
Hoor graag wat jullie de beste prijs/kwaliteit vinden en welke pc jullie het beste aan vinden sluiten aan mijn wensen. Thnx guys!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 23:53 ]