Wat zou een mooie upgrade zijn om vanaf een audioengine a5 setje naartoe te gaan? Liefst ook een stapje groter.
Verwijderd
Erg weinig info! Je hebt dus een setje en wil een ander?
Is dat deze?:

Wat is je budget en welk doel heb je met het gebruik? Wat heb je zelf al kunnen vinden? En hoe word alles versterkt?
Is dat deze?:

Wat is je budget en welk doel heb je met het gebruik? Wat heb je zelf al kunnen vinden? En hoe word alles versterkt?
Ja sorry het was inderdaad erg weinig info. Ik gebruik het voornamelijk voor rock/techno qua muziek, en soms wat gaming. Vind het wel belangrijk dat het een beetje neutraal geluid is, iets gekleurd vind ik niet erg.Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:49:
Erg weinig info! Je hebt dus een setje en wil een ander?
Is dat deze?:
[afbeelding]
Liefst een actief setje, dus zonder externe versterker.
Dacht aan een 8 inch, bijvoorbeeld KRK oid.
http://www.bax-shop.nl/dj...IHpyKiu3rUCFchd3god7FcAaw
> CEA
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik zou het over een hele andere boeg gooien, je kunt de A5 aansturen met een a-synchrone USB dac.
Bv. Een audioquest dragonfly.
Dankje, maakt dat een significant verschil?VPI schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:23:
Ik zou het over een hele andere boeg gooien, je kunt de A5 aansturen met een a-synchrone USB dac.
Pagina: 1