Probleem met headset PC

Pagina: 1
Acties:

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12-2025
Heb sinds kort de Jabra Halo2 headset, via bluetooth met de PC. Ik wil hem gebruiken als microfoon (headset) en om geluid te ontvangen, zoals muziek of andere geluids fragmenten. Helaas is het geluid niet goed. Dit komt omdat hij op headset staat (zie afbeelding). De pc herkent het ding als twee apparaten, een headset en stereo koptelefoon. De stereo kopt. geeft prima geluid, maar ik kan niet meer praten, geen microfoon. De microfoon+headset zorgt ervoor dat ik wel kan praten, maar een soort monoo geluid krijg. Wat niet kan is de microfoon/headset aan plus de stereo voor geluid aan. Dan gaat het geluid 'haperen' je hoort een seconde muziek, en een seconde niks, dan wel, dan weer niet etc.

Help??
Ik wil dus gewoon goed geluid (stereo kopt. en de microfoon als headset, zonder dat ik steeds dingen aan en uit moet doen)

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/wtvmds.png

Verwijderd

Alles geïnstalleerd via de handleiding? Heb je al gezocht naar betere drivers? Heb je bij de werkende microfoon instelling ook de Db boost (ook in geluids apparaten tabblad te vinden) aangezet dit helpt bij veel headsets om een beter volume van het geluid te krijgen en neemt wat ruis weg?