Hallo allemaal,
Na jarenlang mediaspelers te hebben gebruikt, wil ik nu de overstap maken naar een htpc.
Wat moet de htpc kunnen.
OS word windows 7.
Hierop plaats ik xbmc en ook wil ik 3d kunnen afspelen van volledige blu ray rips.
Ik ga alles streamen via een bekabeld netwerk. Later wil ik mischien nog een extra hd voor multimedia inbouwen. Nu eerst alleen voor het OS
Dit word mijn eerste zelfbouw.
Ik wil het liefst rond de 300 euro uitkomen maximaal 400 euro voor de bouw.
Ik heb na het lezen van meerdere posts de volgende lijst samengesteld. Maar ik zit wel aan de limiet van mijn budget. Liever iets goedkoper dus.
Wie kan mij verder helpen om het budget richting de gewenste 300 te krijgen, mits dit mogelijk is natuurlijk.
Na jarenlang mediaspelers te hebben gebruikt, wil ik nu de overstap maken naar een htpc.
Wat moet de htpc kunnen.
OS word windows 7.
Hierop plaats ik xbmc en ook wil ik 3d kunnen afspelen van volledige blu ray rips.
Ik ga alles streamen via een bekabeld netwerk. Later wil ik mischien nog een extra hd voor multimedia inbouwen. Nu eerst alleen voor het OS
Dit word mijn eerste zelfbouw.
Ik wil het liefst rond de 300 euro uitkomen maximaal 400 euro voor de bouw.
Ik heb na het lezen van meerdere posts de volgende lijst samengesteld. Maar ik zit wel aan de limiet van mijn budget. Liever iets goedkoper dus.
Wie kan mij verder helpen om het budget richting de gewenste 300 te krijgen, mits dit mogelijk is natuurlijk.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 88,45 | € 88,45 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 58,42 | € 58,42 |
| 1 | Silverstone Milo ML03B | € 68,65 | € 68,65 |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 24,80 | € 24,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 50,- | € 50,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,88 | € 32,88 |
| 1 | Crucial m4 CT064M4SSD1 Slim 64GB | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 390,20 | |