Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] tweakblogs

Pagina: 1
Acties:

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben begonnen met wat serieuzere content te schrijven en begin mezelf steeds meer te snijden aan allerlei ruwe kantjes. De voornaamste feedback gaat over de 'schrijf-een-blog-post' pagina. Ik werk met Opera versie-recent op Windows 7 met een 1080p scherm. Tweakers staat ingesteld op alles op 'zo-klein-mogelijk-zo-veel-mogelijk-info' met een lange linker tracker.
  • Tekst editor veld is resizable echter zou het handiger zijn als hij dit onthoud of standaard probeert de oppervlakte beter te gebruiken.
  • Tekst editor zelf is bijzonder onvriendelijk voor lange teksten, het is vaak sneller de ubb codes volledig zelf in te typen dan ze aan te klikken (met name links).
  • tweakblog FAQ is onduidelijk over automatische naamgeving van bepaalde tweakers.net links zoals pricewatch/blogs. Beter om door te linken naar algemene ubb forum FAQ?
  • tweakblog FAQ is niet duidelijk over het verband zichtbaarheid (publiek/niet publiek) en publicatie datum (in de toekomst/nu) en het feit dat dit queued wordt en niet meer aanpasbaar is tot automagische publicatie.
  • Het categorie select veld is dermate klein dat ik het zelf groter moet zetten met dragonfly/css om gemakkelijk meerdere categorieën te selecteren.

[ Voor 7% gewijzigd door analog_ op 01-03-2013 21:29 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

en het feit dat dit queued wordt en niet meer aanpasbaar is tot automagische publicatie.
Dat is niet helemaal waar, maar staat idd slecht gedocumenteerd. De post weer offline halen (vinkje weghalen voor 'zichtbaar voor publiek' en opnieuw opslaan geeft je weer de keuze de publicatiedatum in het verleden, heden of verre toekomst in te stellen.

Je laatste punt is al gemeld: [Bug][Tweakblog] Categorie menu te klein en is belachelijk makkelijk te fixen door een devver door de class="text" van de betreffende <select> te verwijderen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

analog_ schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:27:
Tekst editor veld is resizable echter zou het handiger zijn als hij dit onthoud of standaard probeert de oppervlakte beter te gebruiken.
Resizable textareas zijn een feature van de browser, niet van de tweakblogs admin ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MueR schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:57:
[...]

Resizable textareas zijn een feature van de browser, niet van de tweakblogs admin ;)
Maar het is wel mogelijk de laatste afmetingen uit te lezen en die in een cookie op te slaan.
Volgens mij zelfs kinderspel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron