Ik ben begonnen met wat serieuzere content te schrijven en begin mezelf steeds meer te snijden aan allerlei ruwe kantjes. De voornaamste feedback gaat over de 'schrijf-een-blog-post' pagina. Ik werk met Opera versie-recent op Windows 7 met een 1080p scherm. Tweakers staat ingesteld op alles op 'zo-klein-mogelijk-zo-veel-mogelijk-info' met een lange linker tracker.
- Tekst editor veld is resizable echter zou het handiger zijn als hij dit onthoud of standaard probeert de oppervlakte beter te gebruiken.
- Tekst editor zelf is bijzonder onvriendelijk voor lange teksten, het is vaak sneller de ubb codes volledig zelf in te typen dan ze aan te klikken (met name links).
- tweakblog FAQ is onduidelijk over automatische naamgeving van bepaalde tweakers.net links zoals pricewatch/blogs. Beter om door te linken naar algemene ubb forum FAQ?
- tweakblog FAQ is niet duidelijk over het verband zichtbaarheid (publiek/niet publiek) en publicatie datum (in de toekomst/nu) en het feit dat dit queued wordt en niet meer aanpasbaar is tot automagische publicatie.
- Het categorie select veld is dermate klein dat ik het zelf groter moet zetten met dragonfly/css om gemakkelijk meerdere categorieën te selecteren.
[ Voor 7% gewijzigd door analog_ op 01-03-2013 21:29 ]