Ervaring met Click and Buy?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162433

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Click and Buy voor iTunes? Is het makkelijk en betrouwbaar te gebruiken?

Ook niet onbelangrijk lijkt mij de gebruikte wisselkoers (exchange rate), voor de dollar-euro, is deze enigszins redelijk? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:18

fabulaus

Ja toch

Ik gebruik het al jaren.. Werkt prima en aangezien je alles in de Nederlandse iTunes store zult kopen is er geen sprake van een wisselkoers. Het is een soort automatische incasso zoals PayPal dit ook aanbied. Alleen hierbij is je iTunes account en wachtwoord de bevestiging van afschrijving!

Deze vraag had je trouwens ook in het Apple > iTunes topic kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 07:57

EiT

Vind het een afschuwelijk bedrijf, naast dat je gegevens voor spam doeleinde gebruikt worden heb ik het ooit aan steam gekoppeld gehad, steam een lange tijd niet gebruikt (jaar of 4). Toen 2 games gekocht op steam van een euro of 5 en niet op gelet dat het nog op een rekening nr stond waar ik automatisch afschrijven op geblokeerd had.
Kreeg ik doodleuk een rekening van 2x 25 + de 10 euro voor de games euro omdat ze het bedrag niet af konden schrijven en steam had account geblokeerd.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik heb er geen probleem mee als je hierover een topic opent, maar dan wel met wat meer eigen inzet. Dit gaat nergens over.

Dit topic is gesloten.