Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MP3 Album Art grote checken.

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Weet niet of die nu hier goed staan of dat het ergens anders heen moet.

Maar.. Ik ben bezig om met iTunes al mijn muziek te ordenen. Nu heb ik er eigenlijk nooit opgelet hoe groot de JPGjes waren die ik als album art gebruikt heb. Nu kwam ik erachter dat het best een verschil uit maakt of ik nu een plaatje van 20k of 100k neem. Sommige waren volgens mij nog groter. Kwam er net 1 tegen van bijna 2 mb.

Is er een programma wat mij de grote van de album artwork kan vertellen in kilobytes? En het liefst zo dat ik alles in 1 keer kan checken en dat ik dan een lijst krijg geordend op grote. Heb n.l. best wat mp3's en AAC's inmiddels in iTunes staan. En het maakt niet uit of het een Windows, OSX of Linux progje is.

Kwam er net een tegen die de grote kan verkleinen, maar ik wil eigenlijk gewoon een zoekprogramma hebben. Zet er dan zelfs wel nieuwe in (hou er niet zo van om een of ander programma allemaal wijzigingen in mijn bestanden aan te laten brengen.)

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 12:44
Wil je dat per se handmatig doen? Kan je niet beter met de standaard programma's waar je de tags kan bewerken gebruiken om ze opnieuw van internet te downloaden? Dan download hij lijkt me automatisch een "klein" bestand

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik zou het idd liefst handmatig doen.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.