Beste mede tweakers,
Ik heb jullie expertise nodig. Ik heb sinds kort mijn eigen filmbedrijf opgezet en wil graag een laptop aanschaffen.
De laptop moet aan de volgende dingen voldoen
- Editing
- Goed scherm
- Snelle processor (I7)
- Geforce videokaart (ivm werken adobe premiere, cuda)
-Gaming
- spellen als BF3 en farcry 3 kunnen spelen
- Overig
- Redelijke accuduur als hij licht wordt belast (+- 4.5 uur)
- Fijn toetsenboord
- Betrouwbaar
- Budget
- Ongeveer 1000 euro
Ik heb tot nu toe twee laptops gezien die me wel aanspraken.
De y500 van lenova met een I7 en gt 650M met eventueel SLI capiciteit (hotswap bay)
De ASUS N56 Met een I7 en gt 650M zonder SLI optie
Het probleem met de y500 schijnt de touchpad te zijn, iemand hier ervaring mee?
Ik heb namelijk geen zin in gedoe als ik om en nabij de 1000 euro betaal voor een laptop
P.S. Ik ga volgend jaar studeren en wil dus ook graag aantekeningen en verlsagen kunnen typen op de laptop zonder dat ik hem steeds aan de stroom wil aansluiten (college zaal)
Ik hoop jullie bij deze voldoende te hebben ingelicht en ik zie dan ook uit naar jullie tips/adviezen.
Ik heb jullie expertise nodig. Ik heb sinds kort mijn eigen filmbedrijf opgezet en wil graag een laptop aanschaffen.
De laptop moet aan de volgende dingen voldoen
- Editing
- Goed scherm
- Snelle processor (I7)
- Geforce videokaart (ivm werken adobe premiere, cuda)
-Gaming
- spellen als BF3 en farcry 3 kunnen spelen
- Overig
- Redelijke accuduur als hij licht wordt belast (+- 4.5 uur)
- Fijn toetsenboord
- Betrouwbaar
- Budget
- Ongeveer 1000 euro
Ik heb tot nu toe twee laptops gezien die me wel aanspraken.
De y500 van lenova met een I7 en gt 650M met eventueel SLI capiciteit (hotswap bay)
De ASUS N56 Met een I7 en gt 650M zonder SLI optie
Het probleem met de y500 schijnt de touchpad te zijn, iemand hier ervaring mee?
Ik heb namelijk geen zin in gedoe als ik om en nabij de 1000 euro betaal voor een laptop
P.S. Ik ga volgend jaar studeren en wil dus ook graag aantekeningen en verlsagen kunnen typen op de laptop zonder dat ik hem steeds aan de stroom wil aansluiten (college zaal)
Ik hoop jullie bij deze voldoende te hebben ingelicht en ik zie dan ook uit naar jullie tips/adviezen.