Toolless SSD Cage + SSD aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

• TJGKessels
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik wil een snelleSSD gaan kopen om voornamelijk gebruik te maken van de snellere laadtijden tijdens het opstarten en het gamen, en ook de algemene laadtijden te verminderen.

De kosten van de SSD mógen rond de €200 liggen, en die van de cage rond de €20-€30.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Samsung 840 Pro 256 GB, dit lijkt me een snelle, goede SSD kaart die nog enkele jaren mee kan. (En sneller is dan zijn concurrenten)

De SSD +cage komen uiteindelijk terecht in mij Alienware Aurora ALX (waar ik ondanks alle kritiek vanuit de meesten hier, toch bewust voor heb gespaard en gekozen!), die gebruik maakt van "toolless harddrive bays".

Zelf zat ik te denken aan: http://www.bol.com/nl/p/i...p-1s-2b/9200000010754189/

De vergelijkbare producten die ik had gevonden in de Pricewatch hadden allen een levertijd van een nog nader te bepalen tijd. Aangezien ik geen tijd heb om zo lang te wachten, weet een van u wellicht waar ik het beste kan zoeken, en waar ik überhaupt naar moet zoeken!

Mocht ik iets vergeten zijn te vermelden, hoor ik het graag! Alvast bedankt voor uw tijd en moeite!