5120Wp Oost/West - PV Output
Je plaatje doet het hier niet:

Voer het programma eens uit met administrator-rights (d.m.v. rechterklik en dan kiezen voor:"uitvoeren als administrator").

Voer het programma eens uit met administrator-rights (d.m.v. rechterklik en dan kiezen voor:"uitvoeren als administrator").
edit:
Het lijkt erop dat je het programma uitvoert vanuit een ZIP? Even uitpakken graag.
Het lijkt erop dat je het programma uitvoert vanuit een ZIP? Even uitpakken graag.
[ Voor 14% gewijzigd door Puch-Maxi op 01-03-2013 13:21 ]
My favorite programming language is solder.
Idd rechtermuisknop, uitvoeren als admin.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Heb ik al geprobeerd.
Ook de map alle rechten geven, voor iedereen.
Wil niet helpen.
Heb wel kennis van computers etc, maar deze fout krijg ik helaas niet weg
Ook de map alle rechten geven, voor iedereen.
Wil niet helpen.
Heb wel kennis van computers etc, maar deze fout krijg ik helaas niet weg
5120Wp Oost/West - PV Output
Misschien de zip file compleet uitpakken zodat het programma bij al z'n onderdelen kan?
Tip!
Flash je bios niet als je laptop goed werkt. Zelf heb ik het met mijn acer aspire 5560G gedaan en de flash was mislukt. 2 weken lang allemaal recovery methodes geprobeerd maar geen 1 werkte. Het eindigde ermee dat een collega van mijn vader de chip van het moederbord heeft gesoldeerd, een nieuwe bios dmv een buspirate erin geflasht en nu typ ik het van dezelfde laptop
Maar als je geen mensen om je heen hebt die dat kunnen dan zou ik het niet wagen.
Flash je bios niet als je laptop goed werkt. Zelf heb ik het met mijn acer aspire 5560G gedaan en de flash was mislukt. 2 weken lang allemaal recovery methodes geprobeerd maar geen 1 werkte. Het eindigde ermee dat een collega van mijn vader de chip van het moederbord heeft gesoldeerd, een nieuwe bios dmv een buspirate erin geflasht en nu typ ik het van dezelfde laptop
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Verwijderd
Nee, dat werkt niet in Win7/vista/win8. Dat probleem heb ik ook altijd met winplash bij Acer.
Oplossing: Download Hirens Boot CD, brand, start er vanaf op, kies voor Mini Windows XP (bootable XP vanaf CD) en voer dan de bios update uit. Dan werkt het prima.
Oplossing: Download Hirens Boot CD, brand, start er vanaf op, kies voor Mini Windows XP (bootable XP vanaf CD) en voer dan de bios update uit. Dan werkt het prima.
Pagina: 1