Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Voor mijn masterthesis had ik een kort vragenlijstje gemaakt over World of Tanks en wat spelers nu zo aantrekt in (online) videogames. Iedereen bedankt die de vragenlijst heeft ingevuld, inmiddels is de vragenlijst dan ook gesloten. Wanneer de resultaten bekend zijn zal ik deze uiteraard op deze pagina plaatsen!

Nogmaals: iedereen bedankt voor het invullen!

Met vriendelijke groet,

D.W.J. Laurijsen
Tilburg School of Social and Behavioral Sciences
Tilburg University
The Netherlands

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 08:34 . Reden: Survey is gesloten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Over de eerste set vragen... de mate van tevredenheid zou voor mij heel erg afhangen of de tegenstander ook gold shells gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie, het is interessant dat je dit noemt. We kijken naar meerdere variabelen dus jouw input zullen we zeker meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Vermakelijk, leuk en plezant zullen wellicht door menigeen als gelijk worden beoordeeld.
Is je "hoofdonderzoeksvraag" iets in de trand van; Wat trekt spelers in het algemeen aan in online-games?
Gebruik je deze survey slechts voor het beantwoorden van een subonderdeel of vormt deze een van de belangrijkste onderdelen van de onderbouwing van je thesis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou je e-mail adres verwijderen, als iemand je binnen GoT wilt contacten, kan dat via DM of te kijken naar je profiel.

Nu is het makkelijk voor bots jouw adres op te nemen in een mailbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ingevuld maar vindt het een beetje apart om uit zo'n algemene scenaria "voorkeuren" te trekken.

Hoe "blij" ik met een verlies ben, ook al komt het door een gold shell van de tegenstander wat niet altijd duidelijk is, hangt erg ervan af welke tank ik op dat moment heb, wat daarmee mogelijk is en hoe het ervoor gegaan is.

Heel algemeen gesproken kan het zijn dat als ik een tank zit welke een van de zwakkeren is qua indeling en ik door goed en slim spel wel heb weten te overleven en dus dan op het laatst een gok neem en dood ga ik erg blij kan zijn, terwijl als ik in een van de "sterkste" tanks zit juist teleurgesteld kan zijn.

Hangt ook van de verdere verloop van het potje af, vindt dit een hele generale stelling en ben dus ook benieuwd wat voor conclusies er hier uit komen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Inderdaad is het Engels en de taalkeuze van de vragen wat moeilijk. Het was misschien beter geweest de verschillende categorieën (enjoyable / entertaining / etc.) wat beter uit te leggen.

Ook zijn de scenario's "afhankelijk" van de tank en de rol die je speelt. Een langzame (turretless) "TD" gaat altijd van een goede "light" verliezen als die de eerste slag kan slaan, daar helpt geen ammo, skill of geld aan.

Een stelling "je weet niet hoe goed de andere tank is" is voor de meeste spelers niet van toepassing. Daar wek je een beetje de indruk mee dat je het beziet als een kansspel met "goud" als een manier van winnen. Het is juist het besef en het kunnen inschatten wat de andere tank kan en hoe de andere speler die tank waarschijnlijk bestuurd dat het spannend maakt. Gold heeft daar in principe weinig invloed op. Ik beleef meer genoegen aan het correct voorspellen wat de vijand gaat doen dan aan de eigenlijke kill vaak.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt voor alle feedback!
We gaan er zeker mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Survey is reeds gesloten (zie boven)
Pagina: 1