Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mutsx
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:29
Hallo Tweakers!

Ik had een korte search gedaan, maar ik kon zo snel niets vinden over dit 'virus.' Mijn excuses daarom vooraf als het toch al ergens behandeld is geworden en ik niet goed genoeg gezocht had.

Sinds een dikke 24 uur heb ik last van het "Browse by Save"-virus; wanneer ik over bepaalde links ga, komt er een mooie reclame te voorschijn en bij het klikken op de link word ik doorverwezen naar de reclamepagina en niet de bedoelde site.

Heb op internet gezocht naar oplossingen en daar staat op, dat omdat het geen Chrome AddOn is, je naar hun site moet gaan, om daar vervolgens uit te zetten. Helaas voor hun ben ik niet goed gelovig en heb het sterke vermoeden dat je met het uitzetten van de adds via hun site, je alleen nog maar meer rotzooi krijgt.

Heeft iemand hier er ook last van en/of een oplossing ervoor weet die wel veilig is?

Ik heb er alleen met Chrome last van trouwens. Firefox heeft dit niet.

• Mutsx
In mijn bericht hierboven staan bij mij links bij de woorden internet en hier. Uiteraard heb ik die er zelf niet ingezet, dus ik vermoed dat het 'virus' random wat woorden kiest en hier links van maakt. Bij de knoppen en links van tweakers zelf, komt de advertentie niet in beeld.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Draai deze tool, ADWCleaner, eens. Grote kans dat je dan van je ongevraagde reclames af bent.

• Mutsx
Net gedaan, maar helaas geen resultaat!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

AD-aware/spybot draaien kan zeker geen kwaad.
Zou ik ook nog even proberen.

Niet helemaal dezelfde maar misschien dat wijze van verwijderen hetzelfde is:
http://botcrawl.com/how-to-remove-text-enhance/

Last.fm | Code Talks

• Onbekend
  • Nu online

Onbekend

...

Controleer jouw extensies en plug-ins. 90% kans dat er een vervuilt programma daarin zit.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Je moet zoeken naar een extensie met de naam Fast Save. Gewoon verwijderen en Chrome opnieuw opstarten. Klik op het vuilbak icoon en verwijderen.

• Mutsx
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:46:
Je moet zoeken naar een extensie met de naam Fast Save. Gewoon verwijderen en Chrome opnieuw opstarten. Klik op het vuilbak icoon en verwijderen.
Dit was het probleem! Dankejwel!

Verwijderd

Graag gedaan hoor. ADWCleaner is enkel geschikt om ongewenste toolbars, browser add-on's in Internet Explorer te verwijderen.

• LnC
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:57:
Graag gedaan hoor. ADWCleaner is enkel geschikt om ongewenste toolbars, browser add-on's in Internet Explorer te verwijderen.
Niet geheel waar. Hij kan dit ook met Chrome en met Firefox.
Pagina: 1