Volgens mij is dat alleen slecht voor de portemonnee
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Een GSM wordt vaak vergeleken met een "magnetron die open staat" omdat in een magnetron dezelfde straling wordt gebruikt als door een GSM.
Uit onderzoek is ook gebleken dat de tempratuur van het oor (en de schedel eracht) na 15 minuten bellen ongeveer 0.2°C stijgt als gevolg van de straling.
Dit is dus ruimschoots te verwaarlozen vergeleken bij de andere tempratuurswisselingen die je oor doormaakt tijdens wind/regen/sneeuw en zon.
Oftewel..GSM zijn net zo schadelijk voor je als regen (zure regen is misschien nog wel schadelijker!!
)
Ook
Uit onderzoek is ook gebleken dat de tempratuur van het oor (en de schedel eracht) na 15 minuten bellen ongeveer 0.2°C stijgt als gevolg van de straling.
Dit is dus ruimschoots te verwaarlozen vergeleken bij de andere tempratuurswisselingen die je oor doormaakt tijdens wind/regen/sneeuw en zon.
Oftewel..GSM zijn net zo schadelijk voor je als regen (zure regen is misschien nog wel schadelijker!!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
ja maar zo moet je dat denk ik niet zien,Op zondag 03 juni 2001 13:19 schreef Ook het volgende:
Een GSM wordt vaak vergeleken met een "magnetron die open staat" omdat in een magnetron dezelfde straling wordt gebruikt als door een GSM.
Oftewel..GSM zijn net zo schadelijk voor je als regen (zure regen is misschien nog wel schadelijker!!)
Ook
als je een ei (leuke vergelijking;)) 10 graden warmer maakt in warm water of 10 graden warmer maakt in de magnetron, heeft wel degelijk een ander effect.
Verwijderd
ik zou er zeker mee uitkijken!
De wetenschappelijke wereld is het er nog niet over eens! Maar dat waren ze ook niet over roken en dat heeft tig jaren geduurd, voordat men het er over eens was dat roken een zeer vergrote kans op longkanker gaf!
En je wil dus gewoon er niet na twintig jaar achter komen dat je een hersentumor hebt, omdat je zonodig gespreken moest voeren met de strekking ik loop nu op straat wat doe jij?
(Verder loop je een verhoogd risico iemand zo te irriteren dat hij die telefoon je kop in ramt
)
De wetenschappelijke wereld is het er nog niet over eens! Maar dat waren ze ook niet over roken en dat heeft tig jaren geduurd, voordat men het er over eens was dat roken een zeer vergrote kans op longkanker gaf!
En je wil dus gewoon er niet na twintig jaar achter komen dat je een hersentumor hebt, omdat je zonodig gespreken moest voeren met de strekking ik loop nu op straat wat doe jij?
(Verder loop je een verhoogd risico iemand zo te irriteren dat hij die telefoon je kop in ramt
Verwijderd
Wat is het verschil?als je een ei (leuke vergelijking;)) 10 graden warmer maakt in warm water of 10 graden warmer maakt in de magnetron, heeft wel degelijk een ander effect.
Zeker niet slechter dan als je 2 of 3 uur in een vliegtuig zit. Daar krijg je veel meer straling dan door je gsm'tje.Op zondag 03 juni 2001 10:42 schreef SiteFreaker het volgende:
Als je elke dag +- 2-3 uur belt hoe slecht is dat? Waar vind ik daar meer info over etc.
Dat zit ik me nu ook af te vragen.Op zondag 03 juni 2001 16:59 schreef Captain Proton het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Enige verschil wat ik kan bedenken is dat bij magnetron de binnenkant ook verwarmt wordt (straling gaat er doorheen), en in water eerst de buitenkant verwarmt wordt.
Verder
Verwijderd
Ach,
van zonnen krijg ik huidkanker
van een biertje leververkalking
van een boterham met boter een te hoge cholestorolwaarde
van te hard werken krijg ik stress
van werkeloos zijn krijg ik stress
van stress krijg ik zo'n beetje alles
van computers krijg ik rsi
van op straat lopen krijg ik longtyfus door de luchtvervuiling
door te zwemmen in de zee krijg ik loodvergiftiging
van sex krijg ik aids
dan kan die tumor door een GSM d'r ook wel bij
Tegenwoordig is alles slecht
Ik zou me als ik jou was maar opsluiten in een zuurstof tent en daar wachten tot je dood gaat na 110 jaar
van zonnen krijg ik huidkanker
van een biertje leververkalking
van een boterham met boter een te hoge cholestorolwaarde
van te hard werken krijg ik stress
van werkeloos zijn krijg ik stress
van stress krijg ik zo'n beetje alles
van computers krijg ik rsi
van op straat lopen krijg ik longtyfus door de luchtvervuiling
door te zwemmen in de zee krijg ik loodvergiftiging
van sex krijg ik aids
dan kan die tumor door een GSM d'r ook wel bij
Tegenwoordig is alles slecht
Ik zou me als ik jou was maar opsluiten in een zuurstof tent en daar wachten tot je dood gaat na 110 jaar
Verwijderd
Correct!Op zondag 03 juni 2001 17:27 schreef stokkie het volgende:
[..]
Nah. Dan ga je dood vd verveling
Er zijn tegenwoordig duizenden dingen waarvan ergens op de wereld iemand roept zeggen dat het slecht is.
Vroeger was alles beter. Maar in 1900 was je al zwaar bejaard en al bijna dood als je 50 was. En tegenwoordig ga je er van uit dat je toch minimaal wel 75 haalt. Komt dat dan door al die slechte dingen?
Vroeger kreeg je geen kans om op je 80ste dood te gaan aan dioxine. Dan was je op je 30ste al dood aan de TBC
Vroeger was alles beter. Maar in 1900 was je al zwaar bejaard en al bijna dood als je 50 was. En tegenwoordig ga je er van uit dat je toch minimaal wel 75 haalt. Komt dat dan door al die slechte dingen?
Vroeger kreeg je geen kans om op je 80ste dood te gaan aan dioxine. Dan was je op je 30ste al dood aan de TBC
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Een 100% zuurstof tent is óók slecht!Op zondag 03 juni 2001 17:23 schreef eXrated het volgende:
Hmmz, read the policy.... dit zijn niet echt topics die hier thuis horen. Op http://www.google.com kan je flink zoeken hoor.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()