• ninteresting
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-04 16:33
Deze is origineel en tricky,

Dus, ik had oorspronkelijk een 1ste generatie ipod nano waarvan later bleek die ontvlambaar zijn.

Mijn ipod werd dus vervangen door een 6de generatie. Daarna werd ik slachtoffer van het befaamde knopjes probleem. Dit heb ik zelf opgelost zoals beschreven hier aangezien de garantie te kort was op het vervangertje van men 1ste generatie. Tijdens deze reparatie heb ik wel per ongeluk de kabeltjes naar de volumeknopjes stuk gekregen.

Dat was een aantal maanden terug. Nu kreeg ik onlangs wat lijkt op de befaamde white screen of death waarna mn ipod zichzelf uitschakelde. Ipod aan pc aansluiten werkt niet... Dan is het de bedoeling je ipod te resetten mbv de volume - en aan uit knop. Die eerste werkt dus niet. En de kabeltjes shorten is geen optie.

Hoe los ik dit op?
Kan ik bijvoorbeeld via de dock connector hetzelfde doen? Of via de remote optie in de headphone jack?
Heeft de batterij leegmaken hetzelfde effect en zoja, hoe maak ik deze op veilige manier leeg? (de ipod ligt momenteel open dus ik heb toegang tot de connectors).

Thanks! :)