Het verhaal: Eind januari ben ik vanaf Windows 7 overgestapt op Windows 8 pro (64-bit), in het begin beviel het me prima, startte lekker snel op, ik kon snel en makkelijk bij mn mail, het nieuws, contacten etc. komen. Tot ongeveer een week geleden, ik kon ineens niet meer inloggen op mn mail account, ik dacht och, dat gaat vast wel over na een reboot... niet dus, ik heb toen geprobeerd (tot nog toe tevergeevs) die mail opnieuw in te stellen. Maar na wat gezoek bleek er toch meer aan de hand... als ik bijvoorbeeld alt + ctrl + del deed, en taakbeheer wou starten, werkte dat ook niet... Toch maar eens een zoekactie op google gestart, en wat bleek, windows 8 "refreshen" zonder enig verlies van documenten etc. was mogelijk, ik die functie opgezocht in het configuratiescherm en druk op "Aan de slag"... helaas gebeurt er niks. Ook het volledig opnieuw installeren van windows 8 geeft geen gehoor.
Ook verschillende onderdelen in het configuratiescherm geven geen reactie.
Zo af en toe krijg ik een foutmelding, zo wou ik silverlight installeren om RTL XL programma's terug te zien, bam.. foutmelding: Extraction failed.
De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
Zonet het "Gebeurtenislogboek weergeven" vanuit het configuratiescherm, de volgende foutmelding verscheen:
C:\WINDOWS\system32\mmc.exe
Waarschijnlijk zijn deze foutmeldingen het topje van de ijsberg en zit er ergens een flinke fout in, maarja... waar?
Zoals gezegd geeft google aan dat je windows 8 zo kan herstellen, en dat werkt bij mij dus niet, ik heb dus werkelijk geen idee waar ik verder nog kan zoeken.
Specs van mn PC:
Acer Aspire T180-GB7Z.
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X@ Dual Core Processor 4200+ 2.20GHz
RAM: 4GB
Ook verschillende onderdelen in het configuratiescherm geven geen reactie.
Zo af en toe krijg ik een foutmelding, zo wou ik silverlight installeren om RTL XL programma's terug te zien, bam.. foutmelding: Extraction failed.
Zonet het "Gebeurtenislogboek weergeven" vanuit het configuratiescherm, de volgende foutmelding verscheen:
C:\WINDOWS\system32\mmc.exe
Waarschijnlijk zijn deze foutmeldingen het topje van de ijsberg en zit er ergens een flinke fout in, maarja... waar?
Zoals gezegd geeft google aan dat je windows 8 zo kan herstellen, en dat werkt bij mij dus niet, ik heb dus werkelijk geen idee waar ik verder nog kan zoeken.
Specs van mn PC:
Acer Aspire T180-GB7Z.
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X@ Dual Core Processor 4200+ 2.20GHz
RAM: 4GB