C schijf bijna vol, maar nog ruimte genoeg

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

• Rog3r
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://s235.beta.photobucket.com/user/rooky1967/media/Knipsel.png.html?sort=3&o=1

Afbeeldingslocatie: http://s235.beta.photobucket.com/user/rooky1967/media/Knipsel1.png.html?sort=3&o=0

Hallo ervaren tweakers.
Als ik "mij computer"aanklik lijkt het of mijn c-schijf bijna vol is.
Ga ik naar mijn c-schijf ga en selecteer ik alle bestanden geeft hij veel minder aan.
Zie foto's. Hoe kan ik deze ruimte vrijmaken?

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb [windows 7 ultimate]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:39

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Je afbeeldingen doen het niet :)

Maar op de gok dan: dit is al vaker besproken. Kijk eens in verborgen bestanden, je prullenbak, dat soort zaken. Ik denk dat je daar al een hoop extra gebruikte capaciteit terug zult vinden.

• Mermer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-07 18:17

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-07 01:13

Koenvh

Hier tekenen: ______

Probeer ook WinDirStat (http://windirstat.info/), handig om erachter te komen wat het meeste ruimte gebruikt.

🠕 This side up

• Rog3r
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11-2024
Verborgen bestanden en prullenbak zijn leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Met Sequoiaview kun je snel zien wat grote bestanden zijn. Vaak wordt hyberfil.sys en pagefil.sys niet weergegeven, ook als je verborgen bestanden kunt zien.
Sequoiaview ziet deze bestanden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Rog3r schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:50:
Verborgen bestanden en prullenbak zijn leeg.
Verborgen bestanden zijn leeg... :?

Zet "beveiligde systeembestanden weergeven" en "verborgen bestanden weergeven" eens aan, en tel dan de Mb's nog eens.
Zal er nog iets verschil zijn, dat zal in de "systeemherstel bestanden zitten".

Op internet zat te vinden over hoe ruimte te winnen door bijvoorbeeld Hibernate uit te zetten, systeem herstel aan banden te leggen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 12:31

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen, aangezien de vraag die jij stelt nogal basic knowledge is.

Ik mis het volgende :
  • op welke termen je precies gezocht hebt.
  • welke oplossingen je gevonden hebt en waarom deze niet voldoen
Daarbij doen je plaatjes het niet en is je topic start verder erg karig.

Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 01-03-2013 10:20 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.