Wanadoo Cable

Pagina: 1
Acties:

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:28
Hallo mn vriendin wil ook gaan kabelen,en ze woont in Amersfoort en dat is dus Wanadoo cable,is het wat???

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
Hmmmm Wanadoo = Casema :?

• Erw
Ja dat snap ik ook!!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
Nou dan is het dus langzaam.

• Erw
dus zonde van je geld?

Verwijderd

het hangt af hoe ze wil gaan internetten
ik heb het zelf ook en woon ook in amersfoort. het is niet snel wat je noemt je download ongeveer met 6Kb/s en soms schiet het naar de 40 en blijft het op 10kb hangen.
als ze het gaat gebruiken voor gewoon internet dan is er niks mis mee alleen laden de pagina' nou niet echt supersnel

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Je kan beter ADSL nemen, voor zover ik weet is dat bijna in heel gemeente Amersfoort beschikbaar, dus als je de de keuze hebt, adsl of casema, dan zou ik voor adsl gaan... En anders moet je het ff met elkaar afwegen, de hoge telefoonkosten, of internet dat een stuk trager is dan via de telefoon en er ook nog eens iedere week uit ligt...

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

NIET CASEMA!!!!!

Bespaar haar het eindeloze wachten op de wat zwaardere sites... zoals www.tweakers.net :r

Met 10kb/s downen, dan ben je zeker de eerste in je wijk met Casema?! Had ik eerst ook maar na 6 maanden komtie echt niet meer boven de 6 hier hoor. ;(

Nee echt, ik ben blij dat ik binnen 8 weken overga op ADSL wat overigens nog lang niet overal in Amersfoort beschikbaar is. |:(

LAAT HAAR ADSL NEMEN!!!!

Verwijderd

Hier is Casema meer dan BAGGER :r ... 2/3kb gemiddeld en somige sites laat ie zoooooooooo traag ! :(

Verwijderd

Hmm, ik heb ook Casema
Niks mis mee
Met Download exelerator down je zo met 8 k/b down, en pagina's zoals GoT binnen 2 seconden hoor :)

En dat voor 59 gulden! Heb ik nog een extra TV aansluiting in me bovenkamertje erbij

En je hebt tenminste niet dat gelul met telefoontikken

Wat maakt het nou uit dat het wat langer duurt? Het is sneller dan je 56k modem EN veel goedkoper
Als het wat langer duurt, ga ik gewoon wat anders doen, kom terug, shit gedownload
Tada!

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Op zondag 03 juni 2001 14:03 schreef eXrated het volgende:
Hmm, ik heb ook Casema
Niks mis mee
Met Download exelerator down je zo met 8 k/b down, en pagina's zoals GoT binnen 2 seconden hoor :)

En dat voor 59 gulden! Heb ik nog een extra TV aansluiting in me bovenkamertje erbij

Wat maakt het nou uit dat het wat langer duurt? Het is sneller dan je 56k modem EN veel goedkoper
Als het wat langer duurt, ga ik gewoon wat anders doen, kom terug, shit gedownload
Tada!
Met 8 kb/s ben je een van de weinige hoor, ik heb geluk als ik de 4 a 5 kb/s haal...

Koop je eigen eiland!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
:r

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 14:03 schreef eXrated het volgende:
Hmm, ik heb ook Casema
Niks mis mee

Tada!
En ook al haal jij met je rete lucky aaars die 8 kaas :( je weet niet wat je overkomt als je een ECHTE kabel ziet zuigen!!!

We leven in 2001 weet je wel! 10 jaar geleden konden we ook al 8 k halen en jij bent dar nu blij mee?! |:(

Spijt me voor je... :r

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 17:25 schreef victoryonline het volgende:

[..]

En ook al haal jij met je rete lucky aaars die 8 kaas :( je weet niet wat je overkomt als je een ECHTE kabel ziet zuigen!!!

We leven in 2001 weet je wel! 10 jaar geleden konden we ook al 8 k halen en jij bent dar nu blij mee?! |:(

Spijt me voor je... :r
precies..... :(

Verwijderd

Stelletje verwende nesten :(

:P

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:31
Voor alle Wanadoo tegenstanders klik ff hier

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 18:35 schreef eXrated het volgende:
Stelletje verwende nesten :(

:P
Jij draait zeker ook nog Windows 3.11? En spellen op je Atari? :?

(Niks tegen Atari overigens... ;) )
Pagina: 1