Ik heb sinds 3 weken een nieuwe pc,
Mobo : MSI z77 g45.
CPU : i5 3570k
Voeding : Corsair tx750
Ram : 8 gig corsair ddr3 1600
Heeft 2 weken netjes gedraaid, tot afgelopen week de bluescreens, random reboots, (reboot cycles,niet willen posten) op kwamen dagen.
Na alle niet nodige componenten losgekoppeld te hebben wilde de pc helemaal niet meer posten.
Hierna cpu er uit gehaald en ondervonden dat er 2 scheven pinnen in de LGA socket zaten. weinig aan te doen.
Vandaag een nieuw moederboard binnen gekregen en alles weer geinstalleerd, pc deed booten zonder problemen totdat na een uur de pc weer crashte en niet meer wilde posten.
Vraag hier is nu : Is mijn cpu kapot ?
Ben namelijk zelf in de veronderstelling dat een cpu werkt of niet werkt.
Zoals aangegeven gebeurd dit alles ook zonder ram, hdd, dvd speler aangesloten.
Mobo : MSI z77 g45.
CPU : i5 3570k
Voeding : Corsair tx750
Ram : 8 gig corsair ddr3 1600
Heeft 2 weken netjes gedraaid, tot afgelopen week de bluescreens, random reboots, (reboot cycles,niet willen posten) op kwamen dagen.
Na alle niet nodige componenten losgekoppeld te hebben wilde de pc helemaal niet meer posten.
Hierna cpu er uit gehaald en ondervonden dat er 2 scheven pinnen in de LGA socket zaten. weinig aan te doen.
Vandaag een nieuw moederboard binnen gekregen en alles weer geinstalleerd, pc deed booten zonder problemen totdat na een uur de pc weer crashte en niet meer wilde posten.
Vraag hier is nu : Is mijn cpu kapot ?
Ben namelijk zelf in de veronderstelling dat een cpu werkt of niet werkt.
Zoals aangegeven gebeurd dit alles ook zonder ram, hdd, dvd speler aangesloten.