Anoniem: 445704

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik had vandaag wat nieuwe muziek gezet op mijn MicroSD kaartje voor mijn telefoon, toen wou ik hem terug stoppen in mijn mobiel en bleef me mobiel maar contstant aangeven: Bezig met SD kaart voorbereiden.
Toen heb ik hem eruit gehaald en overnieuw in mijn PC gestopt waar hij aangaf dat er fouten zijn gemaakt tijdens het overbrengen van data naar de opslagfunctie. Toen kwam windows met een popup waar ze aangaven: Foutcontrole. Die heb ik gerund, toen ik daarna de microSD weer in mijn mobiel stopte, was het scannen van de SD kaart binnen een mum van tijd klaar. Maar waren al mijn foto's, muziek, spelletjes etc. verwijderd. Ik stop hem weer terug in mijn computer (Via een microSD usb 2.0), en kijk naar de opslagcappiciteit van mijn microSD waar hij gewoon aangeeft dat er 1,2 GB (van de 4) in gebruik is. Wanneer ik dan de map open staat er alleen maar Whatsapp (met allemaal lege mappen), Android (Met half lege mappen) en nog een of ander bestand van 500 Kb. Dit al met al kan dus nooit de 1,2 GB opslagcappaciteit die al in gebruik is verklaren. Daarom vraag ik mij af, wat is er gebeurd waardoor ik mijn bestanden niet meer op mijn mobiel zie staan, en waarom denk ik nog steeds dat ze er wel zijn maar verstopt ofzo?
PS: Na die foutcontrole run gaf hij aan, aangepaste programma's zijn opgeslagen in "Gevonden" op station "C" of station "J" (en J is mijn USB poort). Dat zoek ik dat bestand via zoeken in mijn computer en bestaat hij niet eens.
Dus mijn vraag is, weten jullie/of zouden jullie kunnen helpen met het vinden van een oplossing voor dit probleem?

Groeten Karsten

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 08:24
Klinkt als dat je hem uit je computer getrokken hebt terwijl hij nog met iets bezig was.

Stop hem eens in je telefoon en hang je telefoon aan de pc met een usb kabel. Dan in je telefoon kiezen voor massaopslag als usb verbindingstype (ik neem even aan dat je android hebt)

Anoniem: 445704

Topicstarter
Hallo,

Ja ik heb android alleen is mijn mobiel te oud om met een usb kabel te linken aan mijn computer.
Ik ben wel een stap verder gekomen, als ik op mijn mobiel door mijn bestanden zoek zie ik er staan: Found.000, als ik die open zie ik 1000 of meer bestanden staan met de naam File0002:CHK en allemaal verschillende grootes. Ik neem aan dat dat mijn bestanden zijn, maar mijn computer ziet ze niet eens. En mijn mobiel kan ze niet openen dus ik kan er niets mee.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-02 21:00
Probeer je bestanden te redden door b.v. een programma als r-studio los te laten op je microsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Recuva is ook een mooi proggie daarvoor.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K