volgens mij is dat een asus mobo en ja dan zit er een hitte sensor op
volgens mij zitten op bijna alle mobo's wel een hitte sensor (van de laatste paar jaar)
volgens mij zitten op bijna alle mobo's wel een hitte sensor (van de laatste paar jaar)
Denk haast van wel, want er zit ook die Asus PC Probe software bij, en die is daar geloof ik voor gemaakt.
Nee daar zit geen hitte sensor op.
Bij alle Intel FCPGA processoren zitten die namelijk al in de CPU meegebakken. (en volgens mij ook in de PPGA)
Oftewel, het is een exacte aflezing want hij zit maar een paar micron onde het heetste deel van je core.
Een van de weinige dingen waar AMD dus nog iets van kan leren.
Bij alle Intel FCPGA processoren zitten die namelijk al in de CPU meegebakken. (en volgens mij ook in de PPGA)
Oftewel, het is een exacte aflezing want hij zit maar een paar micron onde het heetste deel van je core.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Hmm das nog beter. Thanks (zie sig. waarom ik er ook blij mee benOp zondag 03 juni 2001 10:32 schreef E-Vix het volgende:
Nee daar zit geen hitte sensor op.
-- random greet of the month --
-- goeiemorgen allemaal
-- goeiemorgen allemaal
http://mrfloris.com
Pagina: 1