Toon posts:

probleem met IE-10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist IE-10 geinstalleerd, Ik heb een netwerkcamera draaien, een LEVEL-One FCS-300, die alleen via IE te besturen is.
Ik kan thuis de beelden live bekijken via het IP-adres van de camera.
Na installatie van IE-10 kan ik wel in de camera komen maar beeld krijg ik niet meer. Het systeem zegt dat ik een camera moet installeren, terwijl hij wel degelijk beeld op de server zet.. terug gaan naar IE-9 is geen optie(denk ik) wat kan ik in IE-10 instellen dat ik wel BEELD krijg?

Xotha

Verwijderd

Compatibiliteitsweergave werkt wel?
IE al eens helemaal gereset?

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Gebruikt die web-interface misschien Flash of Java? Ik krijg sinds de installatie ook af en toe meldingen dat Flash geinstalleerd moet worden (heb het nog niet gedaan, want tot nu toe werkt alles nog gewoon).

"It's about time you showed up Fox!"

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"die alleen via IE te besturen is"

Toch niet met ActiveX? Gister ook IE10 geprobeerd, alleen toen AutoCAD 2013 een updatemelding gaf en na het klikken op die melding een htm file probeerde te openen kreeg ik niks te zien. Bleek die pagina op ActiveX te werken en dat wilde om de een of andere reden niet in IE10.

Na wat geGoogle: Op F12 drukken in IE10, dan browser mode op een oudere IE versie zetten
Afbeeldingslocatie: http://www.brewin.co.uk/25167/41188/142633/F12-developer-tools.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 28-02-2013 15:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Move naar Windows Clients Dit heeft niets met Netwerken te maken :)