Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tags en search?

Pagina: 1
Acties:

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 12:26
Als ik bij een forum of forumcategorie op een tag klik, dan krijg je netjes een overzicht van de relevante onderwerpen, maar de seachbox is er 1 voor de pricewatch :?

Is dit per design? Waarom zou ik willen zoeken in de pricewatch op dat punt? Het lijkt mij meer voor de hand liggen om in de getoonde resultaten te zoeken.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Zoeken in de getoonde resultaten staat normaliter naast de lijst resultaten bij tags, merken, categorieen, etc, die zoekfunctie aan de bovenkant is voor de sectie waar je op dat moment bent.

Voor het forum moeten we onze nieuwe zoekmachine nog uitrollen, waardoor je op die tab toevallig nog niet in de lijst met resultaten kan zoeken :)

Het is inderdaad discutabel of de sectie waar je op dat moment - wat wij zo noemen - de 'Tweakbase' (en dus Pricewatch), het Forum (want forumtab van een tag) of nog weer ergens anders is. We zijn hier zelf ook nog niet helemaal blij mee. Maar de zoekfunctie aan de bovenkant zal sowieso niet gaan corresponderen met de lijst die onderaan staat. Want dan zou ie conflicteren met de filters (waar normaal dus ook een trefwoordfilter bij zit) links van die lijst.