Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
Beste Tweakers,

Ik wil een nieuw abonnement, en ben aan het kijken naar wat ik zal kiezen. Ik heb de keuzes beperkt tot of de galaxy s advance, of xperia s.

Nu zullen sommigen zich afvragen: waarom de twijfel? De Xperia S is duidelijk beter.

Nu is het als volgt:

Student mobiel heeft op dit moment een aantrekkelijke actie: de S advance icm 275 min/sms + 500 Mb voor 16,75 euro + 30 euro voor het toestel.

GSMtopdeal heeft de volgende actie: de Xperia S icm 250 min + 250 sms + 500 mb voor 21,95 + 30 euro voor het toestel.

Het verschil bedraagt dus 5,20 euro per maand, dat betekend dat over 24 maanden het HN abbo 130 euro goedkoper is

Ik zal de telefoon voornamelijk als volgt gebruiken:

Whatsapp
Browsen
Muziek
Video's (2 uur per dag minimaal)
Agenda
Mail wisseling
Navigatie
(en over 2 maanden hoop ik de nexus 7 gen 2 te bemachtigen, met tot gevolg: tethering)

Nu heb ik aan de had van ervaringen de volgende punten geconstateerd:
- HN hanteert een data afronding van 100 KB per data actie.
- De service van HN valt zeer tegen.
- De Xperia S is in alle opzichten een uitstekende telefoon behalve de accuduur, deze schijnt zeer tegen te vallen.

Mijn voorkeur gaat richting de kant van GSM topdeal, omdat ik het abonnement voor 2 jaar af sluit en dan dus een goede telefoon wil. De Xperia S is duidelijk een uitstekende telefoon maar de accuduur baart mij zorgen.

Rekening houdend met alle aspecten, wat is dan de betere keuze?

Alvast bedankt voor uw feedback.

[ Voor 7% gewijzigd door IngamerX op 27-02-2013 23:03 ]