Hallo, voor de ouders op zoek naar een betaalbaar systeem, de prijs mag tot 600 euro gaan.
Even de verduidelijking waarom volgende componenten, heb me laten inspireren door de tweakers BBG basis.
- AMD omdat de GPU in de processor sterk genoeg is om geen extra videokaart te kopen. (geen gamepc)
- Bijhorend moederbord met USB3.
- Corsair omdat de reviews goed zijn, ik start met een 120gb model, indien nodig installeer ik wel een HDD bij.
- vereiste geheugen: minimum 8GB met 1866mhz, heb het volgende gekozen omdat dat in de lijst stond.
- voeding van be-quiet!, ik heb 350watt gekozen, is dit teveel of genoeg?
- case vind ik mooi, knoppen bovenkant logischer dan zijkant (opbouw bureau laat zijkant niet toe)
Nu vraag ik dus of onderstaande allemaal wat logisch is.
Heb hier niet veel ervaring mee, ik heb al 8 jaar geen PC meer gekocht dus ben van weinig op de hoogte.
Kan ik ergens nog in snoeien of in groeien?
ps: de keuze lag ook aan de lijst van azerty, aangezien ik daar alles ga bestellen.
haja, stil en energiezuiniger is altijd een mooie vereiste.
Alvast zeer hard bedankt!
Even de verduidelijking waarom volgende componenten, heb me laten inspireren door de tweakers BBG basis.
- AMD omdat de GPU in de processor sterk genoeg is om geen extra videokaart te kopen. (geen gamepc)
- Bijhorend moederbord met USB3.
- Corsair omdat de reviews goed zijn, ik start met een 120gb model, indien nodig installeer ik wel een HDD bij.
- vereiste geheugen: minimum 8GB met 1866mhz, heb het volgende gekozen omdat dat in de lijst stond.
- voeding van be-quiet!, ik heb 350watt gekozen, is dit teveel of genoeg?
- case vind ik mooi, knoppen bovenkant logischer dan zijkant (opbouw bureau laat zijkant niet toe)
Nu vraag ik dus of onderstaande allemaal wat logisch is.
Heb hier niet veel ervaring mee, ik heb al 8 jaar geen PC meer gekocht dus ben van weinig op de hoogte.
Kan ik ergens nog in snoeien of in groeien?
ps: de keuze lag ook aan de lijst van azerty, aangezien ik daar alles ga bestellen.
haja, stil en energiezuiniger is altijd een mooie vereiste.
Alvast zeer hard bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 106,95 | € 106,95 |
1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 58,45 | € 58,45 |
1 | Fractal Design Define Mini | € 78,60 | € 78,60 |
1 | Kingston HyperX Beast KHX18C9T3K2/8X | € 49,95 | € 49,95 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,30 | € 16,30 |
1 | be quiet! Pure Power L7 350W | € 41,35 | € 41,35 |
1 | Corsair Neutron GTX CSSD-N120GBGTX-BK 120GB | € 113,- | € 113,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 464,60 |