IP posting ban - op userniveau te bypassen op verzoek?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:40
Een korte vraag. Op mijn werk zag ik vandaag dat iig één van de ip-adressen van een publieke hotspot geblokkeerd was van posting, wegens eerdere activiteiten welk niet geheel in lijn waren met de tweakers.net regelementen.

Als gevolg voor mij dat ik met mijn smartphone niet langer kan posten op tweakers.net vanaf mijn werklocatie (gebruik namelijk geen 3G, enkel WiFi).

Zijn dit soort bans op userbase door admins uit te schakelen, of is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Het lijkt mij het handigste dat je dit verzoek + IP gegevens mailt naar gathering@tweakers.net. Dan kunnen ze het vanuit daar oppakken.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In de melding die je krijgt staat als het goed is een procedure vermeld voor zo'n unbanverzoek. ;)

Waar ik overigens meteen bij moet zeggen dat bepaalde adressen ook niet gewhitelist worden. Of zo'n publiek hotspot daaronder valt weet ik niet, maar bijvoorbeeld TOR-exitnodes en andere bekende proxy-servers worden door aanhoudende overlast niet gewhitelist.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 18:58

NielsNL

DigiCow

Ik dacht dat het zo was dat wanneer je ingelogd bent je sowieso mag plaatsen. Maar niet kunt registreren e.d.
Ik gebruik TOR, en krijg natuurlijk ook regelmatig die melding.
Maar zodra ik ben ingelogd komen bij de posts gewoon mijn userid te staan, dus maakt het toch niet uit waarvandaan ik de site bezoek?

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je een bepaalde hoeveelheid bijdragen hebt gedaan aan de site kun je inderdaad volledig gebruik ervan maken, ongeacht het IP.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.