3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Gebruik je nu de speciale drivers van een leverancier, of de standaard, open-source drivers? Als het het laatste is, gewoon de kaart verwisselen en klaar. Voor het eerste, vervang 'apparaatbeheer' door 'pakket manager' ofzoiets en voor dan inderdaad die stappen uit.
Maar mogelijk wordt mijn beeld een beetje gekleurd door het feit dat ik Debian gebruik en ook zonder grafische schil uit de voeten kan; ik zou zelf de neiding hebben de kaarten gewoon om te wisselen en dan, als blijkt dat het niet werkt, vanaf de prompt de oude drivers wegdoen en de nieuwe installeren.
Maar mogelijk wordt mijn beeld een beetje gekleurd door het feit dat ik Debian gebruik en ook zonder grafische schil uit de voeten kan; ik zou zelf de neiding hebben de kaarten gewoon om te wisselen en dan, als blijkt dat het niet werkt, vanaf de prompt de oude drivers wegdoen en de nieuwe installeren.
hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl
Daar kom ik dan met Google vast wel uit als het niet werkt
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mij lijkt het dat je sowieso zonder angst gewoon je drivers kan verwijderen uit je package manager?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Geen idee waarom je de hell genaamd ATi/fglrx wilt opzoeken, maar goed, je verwijdert eerst alle nVidia driver packages totdat je een andere sloopt en sluit dan af. Andere kaart erin, starten, en werken. Werkt het niet, dan nog even je xorg.conf wijzigen, misschien heeft de nVidia installer z'n driver neergezet om te gebruiken. Heb je dat ook al afgehandeld en nog steeds geen beeld, dan de fglrx driver installeren. Dat moet voldoende zijn. Ik moet het wel toegeven, als je de nVidia driver installeert heb je vaak een xorg.conf nodig om de driver op te geven, maar bij de fglrx van ATi hoeft dat niet altijd.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Sterker nog; meestal niet. Alleen als je echt iets bijzonders wil doen heb je bij een AMD kaart een xorg.conf nodig. Mijn ervaring met AMD is het laatste half jaar overigens toch wel positief gekleurd, na een heel goede ervaring met een AMD E-350 in mijn HTPC.
Luctor et Emergo || specs
Pagina: 1