Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dekking Telfort in Limburg

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Via Internet kan ik een "gratis" Telfort 120 abonnement aanschaffen, alleen wil ik weten hoe het bereik van Telfort is, vooral in Roermond en Heerlen. Via de nieuwsgroepen heb ik nl. gehoord, dat Telfort hier geen overeenkomst meer heeft met Libertel. Op de site van Telfort staat dat heel Limburg een goed bereik heeft, maar dat zijn natuurlijk ook verkooppraatjes. Kan iemand zijn/haar ervaringen geven mbt. tot Telfort in Limburg.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmworld.com/gsminfo/maps/nl/te/images/2_4_7.gif
:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op zondag 03 juni 2001 09:40 schreef TweakersOnly het volgende:
Via Internet kan ik een "gratis" Telfort 120 abonnement aanschaffen, alleen wil ik weten hoe het bereik van Telfort is, vooral in Roermond en Heerlen. Via de nieuwsgroepen heb ik nl. gehoord, dat Telfort hier geen overeenkomst meer heeft met Libertel. Op de site van Telfort staat dat heel Limburg een goed bereik heeft, maar dat zijn natuurlijk ook verkooppraatjes. Kan iemand zijn/haar ervaringen geven mbt. tot Telfort in Limburg.
telfort :r

maar goed, mijn ervaring: de ontvangst is zeker niet goed...in sommige gebieden redelijk, meer niet

Verwijderd

Je kunt beter wat meer betalen en dan gewoon KPN of Libertel nemen

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 11:36
Ik heb hier twee telfort telefoons liggen, en ze werken allebei perfect via libertel en telfort. Je kan met je telfort telefoon door het hele land libertel gebruiken, neem dat maar van me aan.

Ik woon dus in zuidlimburg...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Kep ook telfort. M'n pa ook. Toen ik in Limburg zat had ik _overal_ ontvangst.

Neem geen 3210, want die hebben beroerde ontvangst. Ik zat laatst bij een vriend in de tuin. Een andere vriend die daar was, had een 3210 met telfort. Hij ontving nix, terwijl ik de volle 5 streepjes had.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zondag 03 juni 2001 13:14 schreef VreemdeMummy het volgende:
. Je kan met je telfort telefoon door het hele land libertel gebruiken, neem dat maar van me aan.
Sorry als het een stomme vraag is maar het lukt mij echt niet om op mŽn c35i libertel als eerste keuze in te stellen, weet iemand hoe dat moet?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 13:19 schreef Famoso het volgende:

[..]

Sorry als het een stomme vraag is maar het lukt mij echt niet om op mŽn c35i libertel als eerste keuze in te stellen, weet iemand hoe dat moet?
dit was voor de big crash al een topic, telfort schaft het bereikbaar zijn op het libertel netwerk langzaam af sommige gebieden kun je nog instellen op het libertel netwerk andere niet..
Pagina: 1