Dus het is geen S4 plus variant, mijn reactie was juist als deze variant er wel in zou zitten dat de tekst wat aangepast moest worden, en als jij zegt die zit er niet in dan hoeft dat natuurlijk niet.
Echter zie deze post bv:
Beanie in 'reviews: Nokia Lumia 520: poldermodel in Barcelona'
Dan wacht ik maar wat reviews af voor extra duidelijkheid wat er nu exact in zit.. jammer dat Nokia niet duidelijker is.
Zit me ook te bedenken dat de phone buiten wat jij aangeeft trager is omdat er totaal andere hardware inzit buiten de cpu om en het lijkt me dat dit ook bijdraagt aan de hele gebruikers ervaring.
En dat de telefoon als geheel trager is kan ook niet anders gezien de prijs stelling van de 2 telefoon's bijna een factor 3 is, als dit niet zo zou zijn is er ergens iets mis gegaan
Je kan hem dan beter vergelijken met bv de Lumnia 620/720 die wat dichter in de buurt zitten en wat dus eerlijker is dan in mijn ogen deze vergelijking te trekken met een toestel wat gemiddeld meer dan 600 euro kost, ben dit ook niet echt van jou of tweakers gewend dat zo'n vergelijking als deze word gedaan.
Maar dank voor de reactie!
[
Voor 110% gewijzigd door
pino85 op 28-02-2013 18:03
]