MediaMarkt giftcards gebruiken in MM Duitsland?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 21:28
Ik heb nog een paar MediaMarkt giftcards en ik zag bij de MM in Duitsland dat de Logitech z906 daar 238 euro kost, nogal een groot verschil. Deze zijn hier zelfs een stuk duurder met de 15% bonnen.

Nu is mijn vraag: zijn deze giftcards ook geldig in een filiaal van de mm in Duitsland?

[ Voor 3% gewijzigd door Cyclonic op 27-02-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Volgens de AV niet.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Hmm vind het namelijk een beetje raar, want op de achterkant staat, dat de het geldig is in alle Mediamarkt vestigingen, maar er staat niet achter in nederland. Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:48
Cyclonic schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:14:
[...]

Hmm vind het namelijk een beetje raar, want op de achterkant staat, dat de het geldig is in alle Mediamarkt vestigingen, maar er staat niet achter in nederland. Vandaar mijn vraag :)
En in welke taal staat dat er op? Is dan toch aannemelijk dat het voor de Nederlandse markt is? Duitsland en Nederland zijn qua economie behoorlijk verschillend.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Het is hier niet de MM Helpdesk. Kijk eens in de voorwaarden die horen bij de kaart: https://www.mediamarkt.nl...et/MultiChannelMAGiftCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

^ Dat stond toch al in de eerste reply ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:58:
Het is hier niet de MM Helpdesk. Kijk eens in de voorwaarden die horen bij de kaart: https://www.mediamarkt.nl...et/MultiChannelMAGiftCard
Dit site was niet duidelijk, want het buitenland wordt niet uitgesloten :+

Maar ik heb het antwoord op de vraag. Het werkt dus wel 8) Kom net van MM uit duitsland, set z906 voor 238- 15 % van 238= 202,30 dus uiteindelijk betaald :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Antwoord staat er wel ;). Maar gelukkig heb je de kaarten gewoon in Duitsland kunnen gebruiken :).
Waar kan ik gebruik maken van de cadeaukaart?
De cadeaukaart kan worden gebruikt in alle Media Markt vestigingen binnen Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:46:
Antwoord staat er wel ;). Maar gelukkig heb je de kaarten gewoon in Duitsland kunnen gebruiken :).

[...]
Ja kan gebruikt worden in Nederland, echter er staat niet uitsluitend in nederland ;) Vandaar dat die blijkbaar ook werkt in het buitenland, misschien willen ze dat niet graag hebben op de site dat het wel werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Toch nog even een kleine aanvulling, je kan de MM kaarten ook gebruiken in alle Saturn vestigingen en omgekeerd, heb ik zelf ook een tijdje geleden gedaan, het is 1 pot nat :)
Pagina: 1