Wellicht prioriteiten stellen, of men wil nadat hotmail helemaal is overgezet naar outlook er een bericht aan gaan wijden met alles wat er dus gebeurd is( ook de storingen).
Het is zo dat het best een grote storing was bij hotmail als ik twitter/facebook en andere media moest geloven, de grap was dat natuurlijk op de site van microsoft pas na +-4 a 6 uur kwam te staan dat er storingen bekend zijn onder hotmail/outlook maar blijkbaar zijn ze daar vaker traag mee of melden ze het niet, en die melding was ook snel weer weg.. alles zou weer werken dus( not).
De laatste maanden is hotmail/outlook wel vaker down of zeer slecht bereikbaar voor velen, wellicht dat het dan aan 1 kant minder nieuws is omdat het met regelmaat voorkomt.
Deze storing was niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland, zijn ook genoeg sites die laten zien in welke mate de storing is en ik neem aan dat tweakers die ook heeft gezien.
Trouwens de storing is als ik de tweets etc bekijk nog niet voorbij, ook in mijn kennis kring kunnen mensen amper verbinding maken, de storingen zullen wel te maken hebben met het over zetten van hotmail accounts naar outlook(wellicht).
Ach ja zelf vind ik het niet erg maar ben ook wel benieuwd
[
Voor 80% gewijzigd door
pino85 op 27-02-2013 14:02
]