Logitech Driving Force GT Racestuur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:53
Hallo,

Ik ben er over aan het denken om me een racestuur voor de PS3 (en eventueel de PC) aan te schaffen.

Bena an het denken om de volgende aan te schaffen:
Logitech driving force gt racestuur

Vraag me eigenlijk af of meer mensen dit stuurwiel hebben en wat de algemene ervaringen hiervan zijn na lange tijd te gamen, toont ie tekenen van verslijten, maakt ie veel geluid bij FFB etc.etc.

Ook vraag ik me af hoe iedereen dit stuur gemonteerd heeft, aangezien niet iedereen een bureau voor zijn Televisie heeft staan?

Thanks

ps. zit ik in het goede topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Ik gebruik hem zelf ook, echter gebruik ik hem nu ook voor truck simulator 2013, hiervoor kan ik niet de orginele drivers gebruiken omdat ik dan de volle 400 graden kan gebruiken..

Dit heeft mij vele uren bloed zweet en tranen gekost maar is het zeker waard, ik kan file parkeren met een vrachtwagen.

Met een spel als GRID of Dirt bijvoorbeeld werkt hij eigenlijk direct al, ook de forcefeedback.

Dat was puur voor PC, playstation heb ik hem eigenlijk icm gran turismo gekocht, spel viel niet heel erg in de smaak.. Dirt is wel geweldig om te spelen maar ik vind de acarde manier van spelen leuken, ik zet het dus op easy en af en toe crash ik omdat het er zo leuk uit ziet( gymkhana is bomb )..

Ik ben heel eerlijk dat ik nog geen enkel teken van slijtage heb, en ik heb hem al 2 jaar.. Wel heb ik een keer te enthousiast op de claxon gedrukt ( middelste GT knop ) hier zit nu een barstje in.. Eerlijk gezegd was dit puur frustratie uiten met met vuist ... :P
Qua geluid, ik zou het niet s'nachts doen als je onderburen hebt en de montage is eenvoudig, als je een dun blad hebt op je bureau dan kan je zo'n blokje erop schuiven zodat hij alsnog goed vast komt te zitten.. Bureau of tafeltje wat je gebruikt moet wel stevig zijn anders blijft je stuur op dezelfde plek en gaat het tafeltje draaien..

Ik zou hem dus wel aanraden, je moet hem wel goed kunnen vastmaken op een goeie stevige plek, ik heb er zelfs een 2e hands kuipstoel voor van marktplaats geplukt en het stuur vastgemaakt op een tv meubel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:53
Uberoon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:37:
Ik gebruik hem zelf ook, echter gebruik ik hem nu ook voor truck simulator 2013, hiervoor kan ik niet de orginele drivers gebruiken omdat ik dan de volle 400 graden kan gebruiken..

Dit heeft mij vele uren bloed zweet en tranen gekost maar is het zeker waard, ik kan file parkeren met een vrachtwagen.

Met een spel als GRID of Dirt bijvoorbeeld werkt hij eigenlijk direct al, ook de forcefeedback.

Dat was puur voor PC, playstation heb ik hem eigenlijk icm gran turismo gekocht, spel viel niet heel erg in de smaak.. Dirt is wel geweldig om te spelen maar ik vind de acarde manier van spelen leuken, ik zet het dus op easy en af en toe crash ik omdat het er zo leuk uit ziet( gymkhana is bomb )..

Ik ben heel eerlijk dat ik nog geen enkel teken van slijtage heb, en ik heb hem al 2 jaar.. Wel heb ik een keer te enthousiast op de claxon gedrukt ( middelste GT knop ) hier zit nu een barstje in.. Eerlijk gezegd was dit puur frustratie uiten met met vuist ... :P
Qua geluid, ik zou het niet s'nachts doen als je onderburen hebt en de montage is eenvoudig, als je een dun blad hebt op je bureau dan kan je zo'n blokje erop schuiven zodat hij alsnog goed vast komt te zitten.. Bureau of tafeltje wat je gebruikt moet wel stevig zijn anders blijft je stuur op dezelfde plek en gaat het tafeltje draaien..

Ik zou hem dus wel aanraden, je moet hem wel goed kunnen vastmaken op een goeie stevige plek, ik heb er zelfs een 2e hands kuipstoel voor van marktplaats geplukt en het stuur vastgemaakt op een tv meubel..
Hmm oke thanks voor je reactie.
Moet dan toch nog maar eens even gaan denken waar ik dat stuur op kan gaan zetten want heb geen bureau die ik voor mijn tv kan zetten want dan kom ik niet meer in bed:P voor de pc kan ik hem wel gewoon op het bureau zetten dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Ik heb door mijn schoonpa een nieuw bureau laten maken van hout en nu is het blad te dik. Ook zonder die blokjes. Weet iemand daar nog een oplossing voor? Zijn de klemmen bijvoorbeeld te vervangen?