Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gevraagd hulp aankoop versterker

Pagina: 1
Acties:

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:34
Goedemorgen iedereen,

ik heb wat hulp nodig inzake de aanschaf van een receiver.

ik wil graag een mooi setje 5.1 nu heb ik al gelezen dat het mooier en beter is om zelf wat samen te stellen ipv een complete set te kopen.

nu had ik de receivers van harman Kardon op het oog maar naar verder spitten merk ik dat er heel veel keuze is en kom ik er niet meer uit.

daarnaast zie ik dat de Harman Kardon AVR serie meestal duurder is dan bijv een onkyo. zit dit in de naam of is er echt verschil?

ik wil er graag de volgende dingen op aansluiten:

PS3
Mediaspeler
en de HD kast van Ziggo

het belangrijkste is de ps3 en mediaspeler via HDMI.

Daarnaast vraag ik me af of het een voordeel geeft als er een netwerk aansluiting op zit? op streaming na.

wat raden jullie me aan? zoek gewoon een leuke instap versterker dus geen ding van 1000 euro o.i.d.

Alvast bedankt.

Groeten Jaap

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals je zelf al aangeeft is een netwerkaansluiting handig als je gebruik wil maken van streaming. Daarnaast kun je de meeste receivers die een netwerkaansluiting hebben ook bedienen met een app op een smartphone of tablet.

Wat betreft de merken kun je je het beste richten op merken als Marantz, Denon, Onkyo en Yamaha. Harman Kardon kun je beter links laten liggen want die leveren - zeker voor hun prijs - niet meer de beste producten af. Bij HK betaal je tegenwoordig vooral voor het merk.

Speel eens met de filters van de pricewatch op het gebied van de mogelijkheden die je zoekt en het budget. Dan zullen er meerdere modellen uitrollen die hier verder besproken kunnen worden qua voors en tegens.

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:34
bedankt voor je reactie.

ok vond Harman Kardon namelijk ook al duur vergeleken met de rest maar dan ga ik eens speuren in de pricewatch.