Toon posts:

welke macro game muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik speel entropia universe. Fantastisch spel waar je een leuk zakcentje mee kan verdienen :)
Wat ik in het spel doe moet ik snel mee zijn. Wat ik daarom zoek is een muis waar ik een aantal bewegingen in kan programmeren. Ipv ik zelf de muis omhoog doe, 1 keer klik, weer naar beneden, 1 keer klik...wil ik deze 4 handelingen met 1 simpele klik kunnen doen. En dit zonder software op mijn pc. Er zijn wel software matige autoclick proggies, maar die werken niet lekker met het spel zelf. Ook is het verboden om zulke software te gebruiken want ik wil geen ban ;)

Dus iemand enige ervaring met een muis zoals ik die zoek?

alvast bedankt voor reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Ook bij de gamingmuizen gaat dit vaak met software, ik heb zelf de logitech G5 en ook daar gaat dit met macros die je in een apart programma moet opnemen, weet je of die software ook verboden is ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

D4NG3R

kiwi

:)

Houd er rekening mee dat veel games verbieden dat je gebruik maakt van mouse-movement recording software.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah ik denk wel dat dit verboden is zethiel, daarom zoek ik een muis die dit hardware matig kan op de 1 of andere manier. Zonder dat je een proggie op de achtergrond moet draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Die ga je niet vinden, iig niet dat ze ook de beweging kunnen opnemen. Sowieso: Ook dat is veelal verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
hardware matig movement macro's opnemen gaat niet lukken, macro's koppelen wel (shift+f1+m of whatever - en dan nog is dit eigenlijk softwarematig keypresses laten uitvoeren).

Movement word altijd softwarematig opgenomen, hardware matige movement macro zou betekenen dat je een muis hebt die zichzelf daadwerkelijk beweegt van boven naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DrParanoid schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:40:
hardware matig movement macro's opnemen gaat niet lukken, macro's koppelen wel (shift+f1+m of whatever - en dan nog is dit eigenlijk softwarematig keypresses laten uitvoeren).

Movement word altijd softwarematig opgenomen, hardware matige movement macro zou betekenen dat je een muis hebt die zichzelf daadwerkelijk beweegt van boven naar beneden.
De TS bedoelt dat software op de muis zelf dit uitvoerd, dit is technisch gezien hardwarmatig omdat het zonder (windows) drivers gebeurt. Dan nog: Dit ben ik zelf nog nooit tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:42:
[...]

De TS bedoelt dat software op de muis zelf dit uitvoerd, dit is technisch gezien hardwarmatig omdat het zonder (windows) drivers gebeurt. Dan nog: Dit ben ik zelf nog nooit tegen gekomen.
dank je voor uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic al gezien? Gamingmuizen [Deel 2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Hmm, idd, lijk ook weinig te kunnen vinden. Er zijn wel toetsenborden die macro's (keypress combinatie's dan) hardware matig opslaan (plug in op andere PC -> macro's werken zonder additionele software te installeren). Maar klinkt inderdaad logisch dat er geen muizen zijn die een keyboard gaan emuleren om macro's op te slaan en uit te voeren, maar zou mogelijk wel kunnen zijn voor left en right mouse click?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Zelfs al is het er, als ze de middelen bezitten om macro software te pakken, lijkt het mij dat ze dit ook toe kunnen passen op macro hardware.

Overigens klinkt het nogal illegaal wat je hier voorstelt, en is het ook niet helemaal in lijn met de regels van Tweakers?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1