Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash bestand downloaden voor offline presentatie

Pagina: 1
Acties:

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor een presentatie die gegeven moet worden op een locatie waar geen internet aanwezig is wil de presentator graag een flash bestand van een website invoegen.

Het gekke van het filmpje van zo'n 5 minuten is dat het "slechts" 129Kb groot zou zijn. Dit klopt naar mijn idee niet.

Ik heb al enkele verschillende pogingen ondernomen om het filmpje te kunnen downloaden maar ik krijg het niet voor elkaar, terwijl dit in de meeste gevallen geen probleem oplevert.

Het gaat om dit filmpje: http://www.renlearn.com/am/flash/AMClassroom.swf

Ik heb het geprobeerd met:
* Safari op de Mac via "Activiteitenoverzicht"
* Safari op de Mac met een Flash-download extensie
* Chrome op de Mac met een Flash-download extensie

Ik krijg het niet voor elkaar, het filmpje wordt niet groter dan de genoemde 129Kb.

Omdat de presentator het betreffende filmpje ontzettend graag wil gebruiken zou ik graag een manier vinden om het filmpje te kunnen downloaden.

Mocht iemand een suggestie hebben dan zou ik die graag horen.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 23:10
Zou het niet gewoon zo kunnen zijn, dat de flash-app een filmbestand inlaadt, en DIE laat zien? Waardoor het flashbestand inderdaad niet groot is, omdat je het filmbestand niet meeneemt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Een flash bestand kan bestaan uit meerdere files. Ik zat daar ook een keer mee, heb gemaild naar de site en kreeg toen een zipje met alles erin terug. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• sypie
  • Niet online
Dat is ook nog een optie inderdaad. Ik zal die gasten eens een bericht sturen. Dacht dat het met de meest basale middelen wel te doen zou zijn.

Flash filmpjes die uit heel veel kleine stukjes bestaan ben ik ook al eens tegengekomen, daar is helemaal geen touw aan vast te knopen om die binnen te harken.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Om iets te downloaden wat niet eenvoudig te verkrijgen is, zoek ik altijd in de cache van m'n browser. Opera doet heel aardig daarmee. Maar aangezien het om een flash video gaat, kan 't naar de flash cache gaan, en die staat op een andere plek als 't goed is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• sypie
  • Niet online
FTP-accountje terug, speciaal voor mij aangemaakt. Op de FTP staat zelfs een WMV bestand, prima omdat het toch op een Windows machine gedraaid gaat worden.

*les naar mijzelf: er zijn nog steeds mensen in deze wereld die wél informatie willen delen en daar moeite voor willen doen. Goed om te zien, dank allen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Kijk eens aan, mooi dat ze je hebben geholpen! Soms denk je er niet aan inderdaad, in elk geval succes er mee!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

d:)b @filmpjeseigenaar.

Vergeet in de presentatie niet de bronvermelding, tenminste als bedankje ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1