Beste allemaal,
mijn oude HDD heeft helaas te geest gegeven. Door dit ongeval heb ik besloten een Synology NAS te kopen.
Het tweede probleem is dat mijn tv in mijn woonkamer geen mac displaypoort signaal ontvangt. Hierdoor ben ik dus genoodzaakt een media speler aan te schaffen.
Het zou prettig zijn als deze aan de volgende eisen voldoet:
ondersteuning voor alle formaten
makkelijk om metadata op te halen of ondersteuning voor Plex of XBMC
Spotify is een pre, maar geen noodzaak
Uitzending gemist en RTL XL zou leuk zijn, maar is absoluut geen noodzaak.
Wi-Fi is niet nodig
Bediening via iOS zou leuk zijn, maar wederom geen noodzaak
Ik heb zelf natuurlijk al het nodige onderzoek gedaan, maar heb nog geen ideale oplossing gevonden.
WD TV Live: op zich een goede oplossing, maar metadata schijnt niet erg goed te werken, en er zijn veel mensen die klagen over de ondersteuning
D-Link Boxee Box: ziet er goed uit, maar ondersteunt weinig formaten
Sony Google TV NSZ-GS7: lijkt perfect, maar ondersteund geen DTS
Eminent EM7380: geen spotify, en ik heb nog geen duidelijk antwoord hoe hij samenwerkt met een NAS
Popcorn Hour A-300: eeuwige beta-tester zijn is stiekem niks voor mij
Xtreamer Ultra 2 Deluxe: heeft XBMC, maar erg prijzig (400e)
MEDE8ER MED600X3D: geen spotify, weinig over bekend, en wat er bekend is is erg verdeeld.
Dune HD TV-301: geen spotify, en ondersteunt geen DTS
Mijn gedachten gaan nu uit naar de HDI DUNE HD SMART D1, vanwege de hoge mate van bestandsondersteuning en het gemak van het ophalen van metadata via zappiti
Hebben jullie hier een ander idee over?
Alvast bedankt
mijn oude HDD heeft helaas te geest gegeven. Door dit ongeval heb ik besloten een Synology NAS te kopen.
Het tweede probleem is dat mijn tv in mijn woonkamer geen mac displaypoort signaal ontvangt. Hierdoor ben ik dus genoodzaakt een media speler aan te schaffen.
Het zou prettig zijn als deze aan de volgende eisen voldoet:
ondersteuning voor alle formaten
makkelijk om metadata op te halen of ondersteuning voor Plex of XBMC
Spotify is een pre, maar geen noodzaak
Uitzending gemist en RTL XL zou leuk zijn, maar is absoluut geen noodzaak.
Wi-Fi is niet nodig
Bediening via iOS zou leuk zijn, maar wederom geen noodzaak
Ik heb zelf natuurlijk al het nodige onderzoek gedaan, maar heb nog geen ideale oplossing gevonden.
WD TV Live: op zich een goede oplossing, maar metadata schijnt niet erg goed te werken, en er zijn veel mensen die klagen over de ondersteuning
D-Link Boxee Box: ziet er goed uit, maar ondersteunt weinig formaten
Sony Google TV NSZ-GS7: lijkt perfect, maar ondersteund geen DTS
Eminent EM7380: geen spotify, en ik heb nog geen duidelijk antwoord hoe hij samenwerkt met een NAS
Popcorn Hour A-300: eeuwige beta-tester zijn is stiekem niks voor mij
Xtreamer Ultra 2 Deluxe: heeft XBMC, maar erg prijzig (400e)
MEDE8ER MED600X3D: geen spotify, weinig over bekend, en wat er bekend is is erg verdeeld.
Dune HD TV-301: geen spotify, en ondersteunt geen DTS
Mijn gedachten gaan nu uit naar de HDI DUNE HD SMART D1, vanwege de hoge mate van bestandsondersteuning en het gemak van het ophalen van metadata via zappiti
Hebben jullie hier een ander idee over?
Alvast bedankt