[WIN7] Platform update

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik zag de volgende update verschijnen. Ik vroeg me af of jullie er meer van af weten. Prestatie verbeteringen in veel velden. Klinkt interessant.

[ Voor 5% gewijzigd door LongBowNL op 26-02-2013 19:37 ]

Verwijderd

Bij het updaten naar deze, en na het heropstarten komt de melding update mislukt, systeem wordt hersteld naar vorige goede configuratie, dat gebeurt dan en de pc staat weer als tevoren klaar zonder update.

Elke herhaalde poging levert hetzelfde resultaat op.

Hebben ze het weer grandioos geklaard in redmond, een update die zichzelf verwijdert dus, wat een geweldige vooruitgang toch.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat wil je precies weten over deze update?

[ Voor 72% gewijzigd door Turdie op 28-02-2013 14:39 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als een bepaalde update interessant genoeg is kan er vast leuk over worden gediscussieerd, maar dan graag wel met een goede aftrap van die discussie door in de topicstart meningen, ervaringen, etc te beschrijven icm eventuele concrete ervaringen. Kortom: normale eisen aan een topicstart.

Op deze manier lijkt een topic me niet werken (er komt wel vaker een update uit, wat is hier anders aan?), daarom sluit ik het. Open gerust een nieuwe als je er graag over spreekt, maar dan dus wel eerst met bovenstaande eigen inzichten etc. ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.