VPS met Eigen ISO Installatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phthisicus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 16:02
Hey iedereen,

Weet iemand her of er een VPS Provider is waarbij je je eigen installatie ISO in kan laden ?

Ik zoek een VPS waarbij ik het volgende kan installeren:

http://www.mailcleaner.org/doku.php/downloads:latest

Alle VPS Providers waar ik het bij nagevraagd heb bieden deze ondersteuning niet aan :(

Heeft hier iemand ervaring hiermee ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phthisicus
Heb ik idd al naar gekeken maar voer liever de installatie vanaf een ISO uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-07 11:16
Anders een colocated server plaatsen?

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 16:59
Ik heb een vmware omgeving draaien waar ik wel een ISO voor je kan laten inladen ;)

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 16:04
Zou er veel 'vraag' naar zijn om met eigen ISO's aan de slag te gaan bij vps'en?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:20

ShadowAS1

IT Security Nerd

Wie weet, ik zou er zelf profijt bij hebben, alleen leveren providers vaker 'custom' ISOs, waar dus hun netwerkinstellingen e.d. al in staan.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-07 11:16
ShadowAS1 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:30:
Wie weet, ik zou er zelf profijt bij hebben, alleen leveren providers vaker 'custom' ISOs, waar dus hun netwerkinstellingen e.d. al in staan.
DIt dus. En ook dat ze de vooraf bepaalde OS-en ook getest hebben.

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 16:04
Zo'n OS als Ts het over heeft is debian gebasseerd. Ik denk dat je wel vrij veilig kan zeggen dat dit gewoon probleemloos gaat werken.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vergeet niet dat sommige distro's al specieke instellingen moeten hebben om als VPS te kunnen draaien. Denk aan de settings voor het aantal cores etc... Bij Centos is er wel zoiets, voor zover ik weet.

Een beetje hosting levert al genoeg distro's om uit te kunnen kiezen. Je zou het e.v.t kunnen vragen of ze een uitzondering kunnen bieden als je iets exotisch wilt draaien.

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 28-02-2013 15:36 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

amazon ec2?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:20

ShadowAS1

IT Security Nerd

Amazon EC2 is leuk, alleen het nadeel eraan (IMO) is dat je per uur betaald, de meeste mensen houden toch van een vaste prijs per maand.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 13:51
Ik heb bij PCExtreme wel eens gewoon verzocht om een ISO van mij in te laden. Ik kon deze daarna gewoon starten via het VPS management console. Ik neem aan dat er nog wel meer zijn die dit niet een groot probleem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phthisicus
JJerome schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:31:
Ik heb bij PCExtreme wel eens gewoon verzocht om een ISO van mij in te laden. Ik kon deze daarna gewoon starten via het VPS management console. Ik neem aan dat er nog wel meer zijn die dit niet een groot probleem vinden.
Hier heb ik ook naar gebeld, zij gaan over 1-2 maanden een nieuwe omgeving opzetten waarbij gebruikers eigen iso's kunnen inladen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ShadowAS1 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:29:
Amazon EC2 is leuk, alleen het nadeel eraan (IMO) is dat je per uur betaald, de meeste mensen houden toch van een vaste prijs per maand.
Als 't ding 24/7 aan staat is de prijs natuurlijk gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 13:12

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je betaald daar bovenop toch nog een hoop variabele kosten? Netwerkverkeer en processor load?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Alleen netwerkverkeer. Maar dat doe je overal natuurlijk. Voor niets gaat de zon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

bij uniserver.nl kan het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 09:59
Misschien een late reactie, maar ik zit bij OpenITC Deze heeft de mogelijkheid om zelf ISO's te "mounten" Dit kun je zelf doen als de image kleiner is dan 2GB. Wil je een grotere dan moet je even mailen en doen ze het kosteloos.

De provider zelf kan ik nog niet veel over vertellen, maar lijkt allemaal goed te lopen!
Pagina: 1