Toon posts:

Welke Flashplayer is er voor PANASONIC TX-L32ET5W ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Dit is mijn eerste vraag(topic) op Tweakers en ik hoop dat ik het volgens de regels doe.

Ik heb van het weekend een PANASONIC TX-L32ET5W gekocht en nu wilde ik een filmpje via het internet downloaden en toen gaf het systeem aan dat er geen flashplayer beschikbaar was. Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Als het kan graag in Jip en Janneke taal uitleggen want ik ben nog maar een starter op dit gebied! ;)

Bedankt alvast voor jullie reacties!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:14
Flash en tv's zijn naar mijn weten vaak een no-go.. Misschien kun je de mobiele versie van de site opvragen?
Er wordt dan misschien een html5 stream aangeboden waar de tv wel iets mee kan? Anders zou je de youtube app bijvoorbeeld kunnen gebruiken als die op je tv staat

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ten eerste download je geen video maar stream je een video wanneer je ze van bijvoorbeeld Youtube of Vimeo kijkt en ten tweede heeft de televisie geen Flashplayer dus streamen van flashcontent is niet mogelijk.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-02 23:27

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als je dit vaker verwacht te willen doen: kijk eens naar een Android stick. Daar ben je veel vrijer mee dan met een TV. Of misschien een ander apparaat dat je al hebt, zoals een X360/PS3 of PC.

Helaas zijn de smart-functies van TV's nog erg beperkt en vaak traag.

[ Voor 16% gewijzigd door mr.paaJ op 01-03-2013 10:55 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:13

Bever!

3

Alleen de duurdere panasonic lijnen hebben een flash browser, vanaf dt serie geloof ik.