Even alle belanghebbenden in dit topic gequote, zodat ze een notificatie krijgen
We zijn nu bijna 2 jaar later en het is done, bijna. Pas geleden heb ik een nieuwe specificatie toegevoegd, waar de geheugensnelheid (in DDR MHz) kan worden ingevuld. Op basis daarvan wordt ook een nieuw filter afgeleid, waarbij je gewoon met een slider kan werken.
De afgelopen weken heb ik ~2000 stuks producten uit de categorie
http://tweakers.net/categorie/545/geheugen-intern/producten/ voorzien van de nieuwe specs, waarbij gelukkig een groot deel automatisch kon worden ingevuld. Ik heb in ieder geval gezorgd dat de populairste 500 producten zijn ingevuld, en ook van de populairste 5 merken de bovenste 150 stuks per merk. En omdat ik toch bezig was, alle DDR4 reepjes ook maar gelijk gedaan. Je kan dus lekker filteren met de nieuwe sliders en de kans is groot dat je vindt wat je zoekt, net als vroegah.
Dan missen er dus nog zo'n 3000 (minst populaire) stuks die je niet met het nieuwe filter kan vinden (met prijs, zonder prijs tel ik even niet mee). Het oude filter blijft voorlopig nog bestaan (en zal ook ingevuld worden bij nieuwe producten), deze staat tegenwoordig onderaan de filters. Ik heb een ticket ingeschoten om op basis van de oude specificatie, de nieuwe in te vullen. Ik durf niet te zeggen wanneer dit gebeurt, kan zomaar nog een paar maanden of misschien zelfs wel langer duren. Wil je het echt heel, heel graag opgelost zien en kan je zelf ook devven?
We zoeken nog een devver, misschien is dit een mooi "bewijs maar wat je kan" momentje voor bij je sollicitatie
[
Voor 3% gewijzigd door
Glaanie op 18-02-2015 15:43
]